دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

به گزارش همشهری، این بازیگر ‌زاده تگزاس، در ۱۸ سالگی به لس‌آنجلس رفت و ۲ سال بعد با ایفای نقشی کوتاه در «مامان دیوانه» جاناتان دمی وارد دنیای سینما شد.

سینما

بازي در «نابودگر» سرآغاز آشنايي پكستن با جيمز كامرون بود و باعث حضور او در نقش‌هايي جدي‌تر در بيگانه‌ها و «دروغ‌هاي راست» شد. حضور در تايتانيك به نقش يك شكارچي گنج را مي‌توان نقطه عطف كارنامه پكستن دانست كه 4سال بعد به همكاري در «اشباح ورطه» انجاميد؛

فيلمي درباره تايتانيك واقعي كه سال 2003روي پرده رفت. «آپولو13»، «گردباد»، «حركت دروغين» و «يك نقشه ساده» از ديگر نقش‌هاي مهم كارنامه اين بازيگر كهنه‌كار بودند كه اين اواخر در «لبه فردا» و «شبگرد» هم بازي كرد. پكستن براي بازي در سريال «عشق بزرگ» 3بار و سريال كوتاه «يك دروغ درخشان» نامزد جايزه گلدن‌گلوب شد و چند فيلم كوتاه هم ساخت.

آخرين حضور او در عرصه بازيگري، مجموعه پليسي «روز آموزش» بود كه با الهام از فيلم برنده اسكار به همين نام با بازي اسكاري دنزل واشنگتن ساخته شده است. پكستن تريلر «حلقه» را هم به كارگرداني جيمز پانسولت در كارنامه دارد كه در آن با تام هنكس و اما واتسن همبازي است و اوايل بهار آينده روي پرده سينماها مي‌رود.

کد خبر 363471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha