همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه های قدرت هر کشور نیروی انسانی آن است.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید قرارگاه مین زدایی نزاجا این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: در نگاه اسلامی به این موضوع که باید کرامت انسان حفظ شود تاکید بسیاری شده و این حفظ کرامت نیز می توان به وسیله خود انسان رعایت شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در زمان طاغوت تنها از لحاظ مادی به پرورش انسان ها توجه می شد، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی امر مسلمین و رهنمودهای ایشان بستر رستگاری و رشد معنوی و روحانی انسان ها فراهم است و اگر انسانی خواهان حرکت در مسیر رستگاری باشد، مسیر هموار و بستر مهیا است.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی ولایتمدار امتحان خود را در مسیر رشد معنوی به خوبی پس داده و گواه آن نیز تقدیم 46 هزار شهید به انقلاب و ولایت است.

وی تصریح کرد: در وجود یک فرمانده باید جوهره رهبری وجود داشته باشد، نه اینکه فقط امر و نهی کند، بلکه باید دیدی جامع الشرایط نسبت به اطراف خود داشته باشد.

در این مراسم، فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ دوم مجتبی شهبازی را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی فرمانده پیشین قرارگاه مین زدایی نزاجا قدرانی کرد.

امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی به تازگی با حکم امیر حیدری به عنوان معاونت مهندسی نیروی زمینی منصوب شده است.

کد خبر 363576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha