جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

چند روز از پایان مراسم اهدای جوایز اسکار می‌گذرد و حاشیه‌های موسوم به «رسوایی پاکت» همچنان ادامه دارد؛ اتفاقی که باعث شد دقیقه‌های آخر مراسم به یک آشوب تمام‌عیار تبدیل شود.

سینما جهان

به گزارش همشهري، آكادمي اسكار و شركتي كه وظيفه جمع‌آوري آرا و جمع‌بندي نتايج را بر عهده دارد، هر يك جداگانه براي فاجعه اسكار بهترين فيلم عذرخواهي كرده‌اند اما به‌نظر مي‌رسد افكار عمومي هنوز درباره اتفاقي كه افتاده قانع نشده است. شريل بون آيساكس، رئيس رنگين‌پوست آكادمي اسكار هفته گذشته اعلام كرد شركت PWC با 2نفري كه مسئول مستقيم اين افتضاح بوده‌اند، برخورد و آنها را براي هميشه اخراج كرده است.

به اين ترتيب، برايان كالينان و مارتا رُز ديگر هيچ مسئوليتي در شركت مرتبط با مراسم اسكار نخواهند داشت. تازه‌ترين تصاوير از پشت صحنه دالبي تيه‌تر (محل برگزاري اسكار هشتاد و نهم) نشان مي‌دهد كالينان به جاي تمركز روي كار خود، مشغول گرفتن عكس از برندگان و بارگذاري تصاوير در فضاي مجازي بوده است.

به همين دليل، به جاي پاكت حاوي نام بهترين فيلم، پاكت ذخيره بهترين بازيگر زن را به في داناوي و وارن بيتي داد و آنها هم به اشتباه «لالالند» را به جاي «مهتاب» برنده مهم‌ترين جايزه اسكار معرفي كردند. دنياي فيلم و سينما نمايندگان شركت PWC را با آن كيف‌هاي چرمي حاوي نام برندگان نهايي اسكار مي‌شناسند و كسي جز آنها از هويت برگزيدگان مهم‌ترين جايزه سال سينما خبر ندارد.

کد خبر 363781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha