جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پیکان بعد از شکست مقابل صنعت نفت گفت بازیکنانش را به دلیل این باخت ساده لوحانه نمی‌بخشد.

مجید جلالی

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از ساده لوح‌بازی بازیکنانم خیلی ناراحتم. زمانی که بازیکن حریف خودش را بی‌مورد روی زمین انداخته بود بازیکن ما توپ را به بیرون زد.

مجید جلالی گفت: خوشحالم تیمی مثل صنعت نفت که برای ماندن در لیگ به سه امتیاز نیاز داشت پیروز شد ولی نمی‌توانم بازیکنانم را ببخشم و این بار دوم یا سوم است که در این لیگ اتفاق می‌افتد و ما بازی را ساده می‌گیریم. به هر حال این پیروزی را به آبادانی‌ها تبریک می‌گویم. این هم نوعی از بازی فوتبال است و فقط می‌توانم از بازیکنان خودم گلایه داشته باشیم که اینطور ساده‌لوحانه بازی را واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: اینکه ساده‌لوحانه بازی را ببازیم من را خیلی ناراحت می‌کند. ما از اول وقتی وارد لیگ شدیم می‌خواستیم تیم‌مان حفظ شود و این شانس را هم داشتیم که سهمیه آسیا را بگیریم. از صمیم قلب دوست دارم تیم‌هایی مثل صنعت نفت در لیگ باشند و نباید هیچ‌وقت هالوگرانه بازی کنیم که اینگونه سرمان کلاه برود.

پيكان در هفته بيست‌وسوم ليگ با يك گل از صنعت نفت شكست خورد تا با 32 امتياز در مكان ششم باقي بماند. صنعت نفت نيز كه از تيم‌هاي قعر جدولي است توانست با رسيدن به 25 امتياز در مكان سيزدهم جدول قرار بگيرد.

کد خبر 363796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha