همشهری آنلاین: سربازان نمونه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان عالی رتبه نهاجا در مرکز آموزش های هوایی امیر سرلشکر خلبان شهید محمود خضرایی تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در آیین تجلیل از این سربازان نمونه حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت گفت: وجود این جلسات تجلیل از سربازان نمونه در بهبود هرچه بیشتر انگیزه کاری سربازان وظیفه بسیار موثر و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: ارزش انسان به همت، خرد و عمل اوست و امروز سربازان با استفاده از نیروی جوانی خود می توانند در بالا بردن ارزش های انسانی و معنوی خود تلاش کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن توصیه به جوانان در الگوگیری از شهدا اظهار داشت: شهدای گرانقدر و جانبازان انقلاب از سرمایه های جاوید انقلاب هستند و احترام به مقام والای آنان وظیفه همگان است.

همچنین در این آیین، امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نیز در ادامه گفت: نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جنگ تحمیلی یکی از نکاتی است که باید به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

وی مادران شهدا را اسطوره های صبر و مقاومت معرفی کرد و افزود: خانواده های شهدا سرمایه های ارزشمند فرهنگی جامعه هستند که همه ما وظیفه داریم شأن آنها را حفظ کنیم.

امیر حسینی نیک در بخشی از سخنان خود با اشاره به خاطرات خود در دوران جنگ به نقش پر رنگ مادران در تقویت روحیه ی جهادی رزمندگان اشاره کرد.

در پایان این مراسم از که با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده معاون هماهنگ کننده نهاجا برگزار شد، از مادران شهید سجادی و شهید محمدی و سربازان نمونه نهاجا تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 364173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha