همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به پیشنهاد فدراسیون آفریقای جنوبی اظهار داشت که با تیم ملی ایران قرار دارد و شاید در آینده بتواند با آنها به همکاری بپردازد.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، در حالی که در روزهای گذشته اخبار زیادی در رسانه‌های آفریقای جنوبی مبنی بر احتمال انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور وجود داشت، او در اظهاراتی تاکید کرد که نمی‌تواند به خاطر قراردادی که با ایران دارد، هدایت این کشور را در دست بگیرد.

با این حال سرمربی سابق رئال مادرید احتمال بازگشت به آفریقای جنوبی در آینده را رد نکرد. البته به شرط اینکه مسئولان فوتبال این کشور باز هم به جذب او علاقه‌مند باشد.

سرمربی پرتغالی مبلغی بالایی برای فسخ قرارداد خود با فدراسیون ایران دارد که مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در حین مذاکره با او نتوانستند او را برای پرداخت این مبلغ راضی کنند. کی‌روش به سایت EWN گفته است که برای او فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران غیرممکن است.

کی‌روش در این رابطه گفت: نمی‌توانم در رابطه با این احتمال یک تصمیم کوتاه مدت بگیرم. من در حال حاضر تحت قرارداد هستم و بدون یک توافق مشترک نمی‌توانم قراردادم را با ایران فسخ کنم. شاید در آینده نزدیک و اگر مسئولان آفریقای جنوبی همچنان به من اعتقاد داشته باشند، بتوانیم این همکاری را انجام دهیم.

کد خبر 364307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha