سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

۳ چهره‌ای که در مجموع ۹ بار برنده جایزه اسکار شده‌اند، گرد هم می‌آیند تا پروژه سینمایی «پُست» را با موضوع انتشار اسناد مربوط به نقش آمریکا در جنگ ویتنام آماده نمایش کنند.

سینما

به گزارش همشهري، استيون اسپيلبرگ كه امسال «غول بزرگ مهربان» را روي پرده سينماها داشت و 2فيلم در دست توليد دارد، روي صندلي كارگرداني مي‌نشيند و مريل استريپ و تام هنكس نقش‌هاي اصلي پست را ايفا مي‌كنند. اين دومين همكاري اسپيلبرگ با يكي از پرافتخارترين بازيگران زن تاريخ سينما پس از «هوش مصنوعي» است اما هنكس و اسپيلبرگ پيش‌تر در فيلم‌هاي «نجات سرباز رايان»، «ترمينال»، «اگر مي‌تواني من را بگير» و «پل جاسوس‌ها» با هم كار كرده‌اند.

پس از موفقيت خيره‌كننده «اسپاتلايت» در سال گذشته، علاقه هاليوود به داستان‌هاي ملهم از رسوايي‌ها و افشاگري‌هاي رسانه‌اي افزايش يافت كه پست تازه‌ترين نمونه آن است. فيلم داستان انتشار اسناد پنتاگون را در روزنامه واشنگتن پست در 1971روايت و بر نقش بن بردلي، سردبير و كي گراهام، ناشر روزنامه در اين ماجرا تأكيد مي‌كند.

طبعا هنكس و استريپ به‌ترتيب به نقش بردلي و گراهام ظاهر مي‌شوند؛ بازيگراني كه سال گذشته ميلادي با «سالي» و «فلورنس فاستر جنكينز» (بيستمين نامزدي اسكار براي استريپ) درخشان ظاهر شدند. اسپيلبرگ اين روزها «بازيكن يك آماده» را براي نمايش در سال آينده آماده مي‌كند و درام مذهبي «ربودن ادگاردو مورتارا» را با بازي مارك رايلنس و اسكار آيزاك در مرحله پيش‌توليد دارد. پست كه هنوز زمان دقيق كليد خوردن آن اعلام نشده، نخستين همكاري 2بازيگر تحسين‌شده سينما در كنار يكديگر است.

کد خبر 364351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha