همشهری آنلاین: اصغر فرهادی کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار اطلاعات بیشتری درباره فیلم جدیدش اعلام کرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، اصغر فرهادی با ارایه اطلاعات جدید از فیلم بعدی‌اش که به زبان اسپانیایی  تهیه می‌شود گفت فیلم جدیدش ماه سپتامبر در اسپانیا فیلمبرداری می‌شود. پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم از جمله بازیگران فیلم جدید او هستند و این فیلم برای سال ۲۰۱۸ آماده خواهد بود.

فرهادی گفت این فیلم زندگی واقعی زوجی را روایت می‌کند که لزوما زوج سینمایی نیستند. وی گفت: بار دیگر زوج‌ها موضوع اصلی فیلم مرا تشکیل می‌دهند، اما نه تنها یک زوج.

وی افزود: این فیلم درباره خانواده و روابط خانوادگی است اما جنبه‌های متفاوتی در آن وجود دارد و ضرروتا کروز و باردم در نقش یک زوج در فیلم بازی نمی‌کنند.

وی گفت فیلمنامه فیلمش را به زبان فارسی نوشته و به زبان اسپانیایی ترجمه می‌شود.

فرهادی افزود: من اسپانیایی صحبت نمی‌کنم و با توجه به فرصتی که تا فیلمبرداری داریم با موسیقی این فیلم آشنا می‌شوم و برای این کار نهایت سعی‌ام را می‌کنم.

این فیلمساز که پیشتر «گذشته» را به زبان فرانسوی تهیه کرده گفت ساخت فیلم به زبانی دیگر به معنی گذشت از دیدگاه‌هایش نیست. وی افزود: همدلی با همه شخصیت‌ها سطحی از سازش را به طور کلی ایجاد می‌کند.

فرهادی مثل دیگر فیلم‌هایش اطلاعات چندانی درباره فیلم ارایه نمی‌کند جز این که فیلم را پدرو و آگوستین آلمادوار در شرکت‌شان «ال دسئو» تولید می‌کنند و فیلم توسط «ممنتو» فروخته می‌شود.

فرهادی که در اسپانیا است روز سه‌شنبه از طریق اسکایپ مستر کلاسی در انستیتو فیلم دوحه برگزار کرد.

کد خبر 364445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha