یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

مایکل مان که به دلیل کناره‌گیری کریستین بیل تولید فیلم سینمایی «فِراری» را برای مدتی متوقف کرده بود، بازیگر مورد نظر خود را یافته و به نظر می‌رسد پروژه را با حضور هیو جکمن در نقش اصلی کلید بزند.

سینما

به گزارش همشهري، فيلمساز كهنه‌كار آمريكايي كه نزديك به 2 دهه است مي‌خواهد فيلمي زندگينامه‌اي درباره غول صنعت خودروسازي دنيا بسازد، قصد دارد از ستاره فيلم تازه اكران‌شده «لوگان» در نقش قهرمان داستان بهره ببرد. جكمن كه براي آخرين بار در نقش مرد گرگ‌نما ظاهر شده، به احتمال فراوان ازگزينه‌هاي مناسب براي بازي در نقش انزو فراري است. ضمن اينكه نومي راپاس هم قرار است نقش همسر متاركه‌كرده او را بازي كند.

از شواهد و قرائن چنين پيداست كه با نهايي شدن مذاكره با بازيگران، توليد فراري از تابستان 2018 كليد بخورد و فيلم براي نمايش در فصل جوايز 2019 و اسكار 2020 آماده شود. با توجه به علاقه اعضاي آكادمي به فيلم‌هاي زندگينامه‌اي، شايد از همين امروز بتوان آينده‌اي روشن براي نخستين روايت سينمايي از داستان زندگي طراح نام‌آور خودروهاي رقابت فرمول يك پيش‌بيني كرد.

مان كه از 17 سال پيش در پي ساختن فيلمي درباره فراري مشهور با همكاري سيدني پولاك فقيد بوده، به احتمال فراوان پس از 20 سال آن را براي نمايش عمومي آماده خواهد كرد. داستان در سال 1957 مي‌گذرد و روي رقابت مازراتي و فراري در دنياي خودروها متمركز مي‌شود. بيل كه قرار بود بازيگر اصلي فراري باشد، به دليل نگراني مربوط به افزايش ناگهاني وزن به توصيه پزشكان از پروژه كنار كشيد و همين يك وقفه ديگر در روند توليد فيلم به وجود آورد.

مان كه فيلم تحسين‌شده «علي» را درباره زندگي محمد علي در كارنامه دارد، سال 2000 برای كارگرداني «خودی» يا «نفوذي» نامزد دريافت 3 جایزه بهترین فیلم، بهترين کارگردان و بهترين فیلمنامه اقتباسی از آكادمي اسكار شد. او خالق فيلم‌هاي «آخرین بازمانده موهیکان‌ها»، «مخمصه»، «وثیقه»، «پلیس مفاسد میامی» و «دشمنان مردم» است.

کد خبر 364860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha