مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

‌معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در آستانه فرارسیدن سال جدید فعالیت‌های این معاونت ‌ را تشریح کرد.

 به گفته پژمان پشمچي‌زاده، محدوديت در اجراي عمليات ساختماني، افزايش ساعت كاري دفاتر خدمات الكترونيك شهر، تشكيل تيم‌هاي گشت ويژه جلوگيري از بروز تخلفات ساختماني و رعايت ايمني در كارگاه‌هاي ساختماني از محورهاي ويژه در اجراي طرح استقبال از بهار معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران هستند. اين مقام مسئول در شهرداري تهران در تشريح برنامه‌ها اظهار داشت: درنظر داريم در ايام نوروز با ممنوعيت ساخت و ساز، سطوح بالاتري از ايمني و آسايش را براي شهروندان تأمين كنيم.

معاون شهردار تهران اهداف اصلي اجراي طرح استقبال از بهار را بهبود سيما و منظر شهري با مشاركت شهروندان، ارتقاي سطح كيفي وضعيت نگهداشت شهر در حوزه ساخت‌وساز با تأكيد بر رويكرد آسمان آبي و زمين پاك و همچنين بهره‌گيري از مشاركت شهروندان در امر نگهداشت شهر در حوزه ساخت‌وساز عنوان كرد.

پشمچي‌زاده با اشاره به اينكه طرح استقبال از بهار تا 15فروردين96 ادامه خواهد داشت، افزود: هرگونه عمليات تخريب ساختماني، گودبرداري و خاكبرداري از تاريخ 24 اسفند95 تا 15فروردين96، تمام فعاليت‌هاي ساختماني نيز از تاريخ 24‌اسفند95 تا 5 فروردين96 متوقف خواهد بود. پشمچي‌زاده ادامه داد: در طرح استقبال از بهار 96شركت شهربان و حريم بان، مكلف به افزايش فعاليت اكيپ‌هاي نظارتي و اجرايي براي جلوگيري از بروز هرگونه تصرف اراضي و ساخت‌وساز غيرمجاز توسط اشخاص حقيقي و حقوقي و ساير دستگاه‌ها در محدوده قانوني و حريم شهر تهران شده است.

معاون شهردار تهران افزود: ساعات كاري معاونت شهرسازي و معماري مناطق 22گانه و دفاتر خدمات الكترونيك شهر براي پاسخگويي مناسب به شهروندان در هفته‌هاي پاياني سال و از دهم تا 28 اسفند ‌ماه تا ساعت 18 افزايش يافته و روزهاي پنجشنبه نيز شيفت‌هاي كاري از ساعت 8 تا 14:30 براي خدمات‌رساني مطلوب به شهروندان منظور شده است.

کد خبر 364876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha