مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

‌‌بار دیگر خبری تأسف‌آور درباره گروگان‌گرفتن جسد در بیمارستانی در کرمان منتشر شد که باعث شد رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به سازمان نظام‌پزشکی و وزارت بهداشت خواستار رسیدگی به این موضوع شود.

گروگانگیری جسد

 علي نوبخت با اشاره به حادثه گروگانگيري جسد در كرمان، گفت: متأسفانه روز گذشته خبري ازسوي نماينده كهنوج مطرح شد مبني براينكه مسئولان يك مركز درماني جسدي را در كرمان به‌مدت يك هفته گروگان گرفته بودند كه اين اقدام از سوي افراد و مسئولان مربوطه به هيچ عنوان قابل‌قبول نيست.

رئيس كميسيون بهداشت در اين‌باره به خانه ملت گفت: وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بايد با مسئول يا مسئولان خاطي بيمارستاني كه در كرمان جسد را حدود يك هفته به‌دليل نپرداختن هزينه گروگان گرفته بود بركنار و سازمان نظام پزشكي شهر به تخلفات آنان رسيدگي كند. وي ضمن تقبيح اين اقدام از ارسال نامه‌اي به وزيربهداشت و رئيس‌كل سازمان نظام پزشكي خبر داد و تصريح كرد: وزارت بهداشت بايد با خاطيان اين رفتار برخورد كرده و گزارش نتيجه را به كميسيون ارسال كند.

پيش از اين، احمد حمزه، نماينده مردم كهنوج در مجلس شوراي اسلامي گفته بود: متأسفانه يك هفته پيش موضوعي مطرح شد مبني براينكه فردي به بيمارستاني در كرمان مراجعه كرده كه متأسفانه در بيمارستان فوت مي‌كند، اما مسئولان بيمارستان براي تحويل جسد درخواست پرداخت بيش از 20ميليون تومان را داشتند كه متأسفانه به‌دليل نپرداختن اين پول جسد به‌مدت يك هفته
در بيمارستان مي‌ماند.

کد خبر 365024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha