مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران که در ماه‌های اخیر از سوی برخی جریان‌ها با اهداف سیاسی پیگیری می‌شد

و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم رد شده بود روز گذشته با ۱۳۲ رأی در برابر ۹۰ رأی مخالف رد شد و آرای لازم را کسب نکرد تاهمچنان سیاسی‌کاری در مقابل خدمت صادقانه حرفی برای گفتن نداشته باشد.

اين در حالي است كه شهرداري تهران نيز بارها اعلام كرده بود آماده پاسخگويي درباره مسائل مختلف است و همانند دوره اخير مديريت شهري در 11سال گذشته، آمادگي پاسخگويي به نمايندگان مردم را دارد.مهرداد لاهوتي، رئيس فراكسيون مديريت شهري مجلس شوراي اسلامي روز گذشته درباره تحقيق و تفحص از شهرداري تهران كه آراي لازم را كسب نكرد، گفت:

در بحث تحقيق و تفحص از شهرداري تهران دوستان ابهاماتي داشتند كه اين ابهامات به‌طور مفصل در مجلس بررسي شد و در نهايت نگراني‌هايي كه دوستان داشتند وارد دانسته نشد. اين نماينده مجلس يادآور شد: اگر تعصبات سياسي را كنار بگذاريم و فارغ از جريانات سياسي درصدد قياس برآييم ناگزيريم به موفقيت‌هاي شهرداري تهران طي يك دهه اخير اذعان كنيم زيرا حقيقتي است كه قابل انكار نيست.

محمدرضا ملكشاهي‌راد، نماينده مردم خرم‌‌آباد در مجلس شوراي اسلامي نيز درباره رد طرح تحقيق و تفحص از سوي مجلس شوراي اسلامي گفت: بارها خطاب به آن دسته از نمايندگان مجلسي كه تأكيد بر انجام تحقيق و تفحص از شهرداري تهران در آستانه انتخابات داشتند، بيان كردم كه اگر اين همكاران به راستي به‌دنبال شفاف‌سازي‌ در پرونده واگذاري املاك شهرداري تهران بوده و هستند بهتر است تا بعد از انتخابات صبر كنند، نه اينكه هر لحظه بر اقدامات سياسي اصرار كنند.

محمد دامادي، عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي هم در اين‌باره گفت: خوشبختانه نمايندگان مجلس از بينش كافي برخوردار هستند و فرق سياسي‌كاري و نظارت و شفاف‌سازي‌ را مي‌دانند. بنابراين، اين طرح به بن‌بست خورد. ‌سخنگوي كميسيون عمران مجلس هم گفت: توضيحات شهرداري نشان داد كه اقدامات انجام شده مطابق با مصوبات شوراي شهر و اختياراتي كه قانون به سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران داده است، انجام شده، اما با وجود اين برخي نمايندگان همچنان سعي بر سياسي كردن موضوع داشتند. صديف بدري در ادامه افزود: رد طرح تحقيق و تفحص از شهرداري تهران در مجلس، شكست سنگيني براي حاشيه‌سازان به‌حساب مي‌آيد.

کد خبر 365126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha