چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای سوخت‌رسانی در ایام نوروز اظهار کرد: در زمینه سوخت‌رسانی آمادگی کامل وجود دارد و به هر استان بر اساس پذیرش مسافر توزیع متوازنی صورت خواهد گرفت.

Gasoline

عباس کاظم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد میزان ذخیره بنزین در ایام نوروز اظهار کرد: انبارها با یکدیگر مرتبط هستند و نمی‌توان گفت چقدر بنزین در کدام انبار موجود است. درواقع میزان ذخایر در مقایسه با سال‌های قبل و با نگاهی که به رشد مصرف و میزان تقاضا مطلوب است اما چون ذخیره ما در کل کشور محدود به نقطه خاصی نیست و به صورت شناور عمل می‌کند، نسبت به تقاضای هر استان و بر اساس پذیرش مسافر توزیع متوازنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ذخیره بنزنی بر اساس عرف مصرف سنواتی استان‌هایی که مسافرپذیری بیشتری دارند صورت گرفته اما قناعت به ذخیره موجود نمی‌کنیم، استان‌ها به خطوط لوله متصل هستند و از طریق نفت‌کش هم می‌توان به آن‌ها سوخت‌رسانی کرد. بنزينی که در ایام نوروز در کلان شهرها توزیع می‌شود یورو 4 است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد خودروها و افزایش تعداد سفرها پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف بنزین در نوروز امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

وي در ادامه گفت: در زمینه CNG هم مشکلی وجود ندارد و تجهیزات هم به روز است.

کد خبر 365166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha