iهمشهری آنلاین: وکیل‌مدافع خانواده هاشمی تاکید کرد که محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام نمی‌کند.

علیزاده طباطبایی

ايسنا نوشت: سیدمحمود علیزاده طباطبایی ظهر امروز در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در محل ثبت نام ضمن اعلام کاندیداتوری خود و ثبت نام، گفت:‌ این شهر را باید قانونی و نه سلیقه‌ای اداره کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما در صورت رای آوردن قانون گرایی خواهد بود، گفت:‌ از اختیارات شورای شهر است که باید عوارض عادلانه تصویب کند.

وی با بیان اینکه افرادی که ثروت بیشتری دارند و خانه و خودروهای گران قیمت دارند باید عوارض بیشتری پرداخت کنند، چنین ابراز عقیده کرد که متاسفانه شهر تهران غارت شده و تمام املاک آن فروخته شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اول شهر تهران با بیان اینکه در دوره اول بزرگترین سرمایه تهران املاک آن بوده، اما متاسفانه الان خزانه شهر خالی است، در مورد انتخابات شورای شهر و لیست های اصلاح‌طلبان گفت:‌ حزب کارگزاران لیست مشترکی با اصلاح‌طلبان دارد و به طور جداگانه لیست نمی دهد. همچنین شورای عالی و شورای هماهنگی یک لیست ارائه می‌کنند.

وکیل‌مدافع خانواده هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام می‌کند به ایسنا گفت:‌ هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت نام نمی کند، اما اگر بحث این باشد که در کنار روحانی فردی قرار بگیرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.

کد خبر 365392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha