همشری‌آنلاین: سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: در آینده اقدام‌های بزرگی در راهیان نور رخ خواهد داد و شاهد گسترش کمی و کیفی در راهیان نور خواهیم بود.

سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در اولین نشست اعضای این ستاد در سال 96 که در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک سال نو تنها راه سعادت را ادامه دادن راه شهادت برشمرد و گفت: قلب شهدا مملو از اتکا و عشق به خداوند و برگرفته از سیره عاشورا بود. ما نیز اگر می‌خواهیم سعادتمند شودیم باید این راه را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، ادیبی با بیان این‌که راهیان نور بزرگ‌ترین موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مردم را با بهترین‌ها آشنا می‌کند، اظهار کرد:‌ راهیان نور تنها مسیر برای جلوگیری از فراموشی فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس است که موجب آرامش قلب‌های ما می‌شود و ما باید از این حرکت عظیم پاسداری کنیم.

سردار ادیبی در ادامه گفت: سال 95 برای حوزه ایثار و شهادت سالی پربار بود. در حوزه راهیان نور انتهای سال 95 مصادف با دیدار با مقام معظم رهبری بود که دیداری پربار و موجب سعادت برای دست‌اندرکاران راهیان نور بود. ایشان در این دیدار تعاریف جدیدی خلق کردند و مسیر راهیان نور را برای ما هموار و فراهم کردند.

کد خبر 365412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha