همشهری آنلاین: رییس جمهور در نخستین مرحله آغاز سفر کاروان تدبیر و امید در سال ۱۳۹۶ به استان ها وارد بیرجند مرکز خراسان جنوبی شد.

روحانی

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری را در این سفر یک روزه بیش از 10نفر معاونان، وزیران و مقام های عالی رتبه کشوری همراهی میکنند، آقای روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند مورد استقبال استاندار، امام جمعه و تعدادی از مدیران قرار گرفت . 

رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه بیرجند که سخنانش از شبکه محلی خاوران خراسان جنوبی پخش شد، با تبریک سال جدید،ابراز امیدواری کرد که سال 96، سال نعمت و سال رحمت الهی برای مردم ایران باشد.

حسن روحانی گفت: همه سال ها باید سال پیشرفت ملت باشد بویژه امسال که سال اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال نامگذاری شده است و همه باید تلاش کنیم که این شعار تحقق یابد.

وی ابراز خوشحالی کرد که نخستین سفرش را به استان ها در سال جاری به خراسان جنوبی که از استان های مهم مرزی کشور است، آغاز کرد.

روحانی پس از آن برای افتتاح خط تولید کارخانه سیمان باقران راهی شهرستان مرزی درمیان شد.

در این سفر 16طرح و پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف زیربنایی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی چندین پروژه مهم دیگر هم آغاز خواهد شد.

طرح های افتتاحیه شامل کارخانه سیمان باقران، مخازن نفتی حاشیه شهر بیرجند ، ورزشگاه 15 هزار نفری مرکز استان، پروژه گازرسانی به شهرهای اسفدن از توابع شهرستان قاینات و حاجی آباد مرکز شهرستان زیرکوه و گاز رسانی به تعدادی از روستاهای مسیر و 137 کیلومتر راه اصلی و چندین پروژه دیگر در استان است.

همچنین عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز از سربیشه به نهبندان و عملیات گاز رسانی به شهر دیهوک شهرستان طبس پس از سال ها انتظار آغاز می شود.

کد خبر 365417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha