همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود پنج میلیون و ۱۶ هزار مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان روز دوم فروردین به این استان خبر داد.

حرم امام رضا(ع)

ايرنا نوشت: مهدی فروزان افزود: چهار میلیون و 295 هزار و 536 زائر با خودرو شخصی وارد خراسان رضوی شده و سهم 85 درصدی مسافران را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای هم با سهم 9 درصدی انتقال مسافران به خراسان رضوی طی این مدت جا به جایی 446 هزار و 332 نفر را با رشد شش درصدی انجام داد.

سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ناوگان هوایی هم با سهم 2.5 درصدی 118 هزار و 603 مسافر را به مشهدالرضا(ع) انتقال داده که نسبت به سال قبل در این زمان رشد 18 درصدی دارد.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل ریلی نیز با سهم سه درصدی از جا به جایی مسافر ورودی به خراسان رضوی تاکنون 156 هزار و 445 نفر را با قطار به مشهد منتقل کرده است. این تعداد نسبت به سال قبل کاهش 30 درصدی دارد.

فروزان ادامه داد: از کل مسافران ورودی به خراسان رضوی مقصد سه میلیون و 6 هزار نفر مشهد بوده است.

پیش بینی می شود در ایام نوروز امسال 11 میلیون نفر به خراسان رضوی سفر کنند که از این تعداد مشهد پذیرای هشت میلیون نفر خواهد بود. پارسال هشت میلیون مسافر نوروزی وارد این استان شده بودند.

کد خبر 365458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha