همشهری آنلاین: پرونده تیم ۴ نفره کومیته ایران در دومین مرحله لیگ جهانی در روتردام هلند با ۳ نشان برنز ابراهیم‌حسن بیگی، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده بسته شد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین دوره لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ موسوم به کاراته‌وان که در روتردام هلند برگزار شد، از تلاش 5 کاراته‌کای ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، 3 مدال برنز به دست آمد.

در سومین روز این پیکارها، جدال برای مدال برنز و پیکارهای فینال انجام شد که ابراهیم حسن‌بیگی 4 بر 3 «چون وی» از چین تایپه را شکست داد و به مدال برنز وزن 75- کیلوگرم رسید. ذبیح اله پورشیب که 2 ماه قبل در کاراته‌وان پاریس به مدال برنز رسید، در هلند هم با غلبه بر «ابراهیم نانتومی» از عربستان (1-0) مدال برنز وزن 84- کیلوگرم خود را تکرار کرد و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم با نتیجه 4 بر 1 مقابل «تانل پابو» از استونی به پیروزی دست یافت و بر سکوی سوم سنگین وزن ایستاد. گنج زاده در اولین مرحله لیگ جهانی به نشان طلا دست یافته بود.

سامان حیدری، دیگر کومیته کای ایران بود که بدون مدال از دور رقابت ها کنار رفت. سهیل ساجدی‌فر هم در کاتای انفرادی حضور در تاتامی روتردام را بدون مدال پشت سر گذاشت.

سومین مرحله لیگ ‌جهانی در سال 2017 موسوم به "کاراته وان" طی روزهای 10 تا 13 فروردین 96 در دبی امارات برگزار می‌شود.

کد خبر 365476

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha