پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نیمه اول بازی فوتبال ایران و قطر بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید در حالی که تیم ایران چند موقعیت حساس را روی دروازه قطر خلق کرده بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم های قطر و ایران در جریان است. تیم ملی فوتبال ایران با علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و وریا غفوری به میدان آمده است.

برخی از دقایق حساس این بازی در نیمه اول به شرح زیر است:

دقیقه ۵: فرصت خوبی برای گلزنی ایران فراهم می‌شود که از دست می‌رود، پاس در عمق برای آزمون با کنترل خوب این بازیکن همراه شد و خروچ دروازه بان قطر اجازه زدن ضربه به آزمون داده نمی شود و در ادامه ضربه کریم انصاری فرد توسط این دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۱۴: شوت محکم و فنی علیرضا جهانبخش از یک حرکت ایستگاهی  دروازه قطر را تهدید کرد که این توپ با فاصله کمی بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ضربه آزاد تاباتا به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: پرتاب بلند احسان حاج صفی در شلوغی محوطه جریمه به آزمون رسید و ضربه زیبای این بازیکن با خوش شانسی گلر قطری ها به کرنر رفت.

دقیقه ۳۲: اکرم عفیف به زیبایی به محوطه جریمه ایران نفوذ کرد و در نهایت سانتر او با دخالت میلاد محمدی و بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۳۸: حرکت در عمق احسان حاج صفی ایران را در یک فرصت فوق العاده گلزنی قرار داد که مکث این بازیکن باعث شد تا فرصت از دست برود.

دقیقه ۴۴: حرکت در عرض بازیکن قطری و شوت سنگین او در بین راه به بازیکن ایرانی برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. 

در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید.

کد خبر 365490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha