سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: پری (Prey) نام یک بازی ویدیویی روبه انتشار در سبک تیراندازی اول شخص می‌باشد که توسط استودیو بازی‌سازی Arkane Studios طراحی و کمپانی بتزدا این بازی را در تاریخ ۵ می راهی بازار خواهد کرد.

بازی ۲۰۱۷

در سال 2006 نسخه رسمی از بازی Prey برای اولین بار طراحی شد که با موفقیت همراه بود. ابتدا قرار بود بازی‌ای به نام Prey 2 طراحی شود که حتی کار شروع طراحی آن در سال 2014 شکل گرفت اما بنا به دلایلی طراحی این بازی کنسل شد.

Prey 2 ادامه داستان نسخه اول بازی بود که توسط کمپانی بتزدا قرار بود منتشر شود اما با تغییر استودیو بازی‌سازی روند طراحی این بازی به طور کلی کنسل گردید. از همین رو سازندگان بازی Prey اظهار کرده اند که ساخته جدید آن ها ربطی به داستان نسخه اولیه ندارد و فقط یک دنباله معنوی از این بازی می‌باشد.

برگردیم به Prey 2017، استودیو Arkane کارنامه درخشان و قابل قبولی دارد سری بازی‌های Dishonored ساخت این استودیو است و کمپانی بتزدا هم این بازی را برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز قرار است منتشر کند. درباره کمپانی بتزدا هم دیگر لازم نیست توضیحی بدهم همه گیمرها می‌داند که این کمپانی چه غولی است.

  • طراحی بازی Prey 2017

در این بازی، بازیکن کنترل شخصیت مورگان یو را برعهده دارد که خدمه یک فضا پیما به نام تالوس است. در این فضا پیما بر روی موجودات فضایی به نام تایفون تحقیق انجام می‌شود که در همین زمان اتفاقی می‌افتند و تایفون‌ها از زندان‌های خود در فضا پیما فرار می‌کنند و تمام خدمه را می‌خواهند از بین ببرند.

همانطور که گفته شد Prey در سبک تیراندازی اول شخص باترکیب عنصر نقش آفرینی است. به گفته سازندگان بازی تصمیماتی که بازیکن در طول بازی انتخاب می‌کند تاثیرات به سزایی در روند بازی خواهد داشت. احتمال دارد که فضا پیمایی که در آن بازی جریان دارد بعد از همه موجودات فضایی به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده باشد. اما نکته‌ای که مهم است استفاده از سبک نقش آفرینی در این بازی می‌باشد. به این دلیل که این بازی پایان چندگانه دارد که همه این پایان‌ها به تصمیماتی که بازیکن می گیرد ربط دارد.

بازی ۲۰۱۷

کد خبر 365857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha