دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: «مثل دیوانه» ساخته «پائولو ویرزی» جوایز بهترین فیلم و کارگردانی را از جوایز سینمایی «دیوید دی دوناتلو» کسب کرد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم اعطای جوایز سینمایی «دیوید دی‌ دوناتلو»، موسوم به اسکار سینمای ایتالیا در حالی برگزار شد که فیلم «مثل دیوانه» به کارگردانی «پائولو ویرزی» پنج جایزه از جمله جوایز بهترین فیلم و کارگردانی را از این رویداد سینمایی کسب کرد.

«مثل دیوانه» که سال گذشته در بخش "دو هفته کارگردانان" جشنواره کن رونمایی شد، در ۱۷ بخش از جوایز سینمایی «دیوید دی‌ دوناتلو» نامزد کسب جایزه بود و در نهایت علاوه‌بر جوایز بهترین فیلم و کارگردانی، عنوان بهترین بازیگر زن را برای «والریا برونی» و همچنین بهترین طراحی تولید و چهره‌پردازی را از آن خود کرد.

اما فیلم «نامرئی» ساخته «ادواردو دی آنجلیس» نیز شش جایزه از جمله بهترین فیلمنامه و بازیگر نقش مکمل زن را به خانه برد و «مسابقه ایتالیایی» به کارگردانی «متئو رُوِری» با کسب شش جایزه بیشترین جوایز فنی را به خود اختصاص داد.

همچنین جایزه بهترین فیلم خارجی این رویداد سینمایی به فیلم «حیوانات شب‌رو» به کارگردانی «تام فورد» رسید و فیلم «من، دنیل بلیک» از «کن لوچ» نیز جایزه بهترین فیلم اروپایی را به خود اختصاص داد.

امسال «روبرتو بنینی» جایزه افتخاری جوایز سینمایی «دیوید دی‌دوناتلو» ایتالیا را دریافت کرد.

کد خبر 365899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha