عباس ثابتی راد: طی ماه‌های آینده چند پروژه مهم و تأثیرگذار عمرانی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

راه شهر

در ادامه فعاليت‌هاي عمراني كه در پايتخت طي 11سال گذشته به نتيجه رسيده‌اند، همچنان در جاي جاي اين شهر، پروژه‌اي در دست اجراست.طي سال گذشته بيش از 20پروژه عمراني به بهره‌برداري رسيد‌. امسال نيز طي 6‌ماه آينده قرار است بيش از 10پروژه عمراني ديگر به بهره‌برداري برسد. در واقع در هر‌ماه به‌طور متوسط 2پروژه عمراني به بهره‌برداري خواهد رسيد تا فضاي زيرساختي پايتخت بيش از پيش كامل‌تر شود.

معاون فني و عمراني شهردار تهران به بيش از 10پروژه عمراني كه در نيمه نخست سال‌جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد اشاره كرد و گفت: در تلاش هستيم تا در نيمه‌اول سال‌جاري بيش از 10پروژه عمراني را به بهره‌برداري برسانيم.عليرضا جاويد با اعلام اينكه در سال گذشته مديريت شهري توانست بيش از 20پروژه مهم شهري را به بهره‌برداري برساند افزود:

پروژه احداث زيرگذر جواديه، فاز نخست مجتمع نمايشگاهي شهر آفتاب، تقاطع غيرهمسطح بزرگراه يادگار امام با خيابان امام خميني، ايستگاه مكمل تهويه تونل نيايش، محوطه‌سازي و احداث ابنيه تاج سد درياچه شهداي خليج‌فارس، تقاطع غيرهمسطح بزرگراه شهيد خرازي با خيابان اردستاني، پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه نيايش با بزرگراه شهيد چمران، تقاطع‌هاي غيرهمسطح كاروانسراسنگي 1و 2، تصفيه‌خانه درياچه شهداي خليج‌فارس، ساختمان جديد مركز مطالعات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح شهرداري تهران، كانال كمكي قطعه3 كانال سرخه‌حصار جنوبي و... ازجمله پروژه‌هايي است كه در اختيار شهروندان قرار گرفت.

جاويد با اشاره به تداوم فعاليت‌هاي عمراني در پايتخت گفت: طي 6‌ماه آينده نيز بيش از 10پروژه عمراني در تهران به بهره‌برداري خواهد رسيد. بزرگراه حكيم حد فاصل اتوبان تهران- كرج تا آزادراه آزادگان تا تقاطع دهكده المپيك، تقاطع غيرهمسطح امام علي، ارتش و صياد كه تا پايان مرداد‌ماه به‌صورت فاز به فاز به بهره‌برداري مي‌رسد. تونل و زيرگذر شهيد ضربعلي‌زاده كه تا پايان خرداد در منطقه 16در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد. تونل آرش اسفنديار در فضاي زيرسطحي بزرگراه شهيد مدرس احداث شده‌است كه تا پايان مرداد‌ماه به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گفته وي پل گيشا نيز تا پايان شهريور‌ماه بهره‌برداري خواهد شد. اين پروژه قرار است به زيرگذر تبديل شود. تقاطع غيرهمسطح تقي‌آباد كه تا پايان ارديبهشت‌ماه در سه‌راه ورامين به بهره‌برداري مي‌رسد. تقاطع غيرهمسطح باقرشهر كه تا پايان تير‌ماه افتتاح شده و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت. تقاطع شهيد خرازي و شهرك شهيد باقري كه تا پايان ارديبهشت‌ماه به پايان خواهد رسيد. پاركينگ طبقاتي مهران تا پايان تيرماه در خيابان شهيد عراقي بهره‌برداري خواهد شد. مقاوم‌سازي‌ و بهسازي لرزه‌اي و مرمت پل‌ها ‌كه شامل 10پل و تقاطع غيرهمسطح است‌ در مردادماه به پايان خواهد رسيد.

به‌گفته معاون فني و عمراني شهردار تهران، بزرگراه دولت‌آباد نيز ازجمله پروژه‌هايي است كه فاز نخست آن تا پايان مرداد‌ماه به بهره‌برداري مي‌رسد. پاركينگ نيايش نيز ديگر پروژه پايتخت است كه فاز نخست آن تا پايان مردادماه افتتاح مي‌شود. همچنين تونل شهداي غزه كه تا پايان ارديبهشت‌ماه به پايان خواهد رسيد ‌از ديگر پروژه‌هاي عمراني است كه در پايتخت به بهره‌برداري خواهد رسيد.

کد خبر 365923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha