همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند، گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و آحاد جامعه است و اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در دیدار با مسئولان و کارکنان سازمان بسیج مستضعفین عنوان و با اشاره به زندگینامه شهدای شاخص سال 1396 کشور گفت: چقدر نسبت به این بزرگواران دستان ما در پیشگاه خداوند متعال خالی است و واقعا شهدا در درگاه الهی سعادتمند شدند.

وی با تبریک سال جدید و در راستای معرفی برنامه های بسیج در سال 1396 ادامه داد: برنامه های بسیج با برنامه های انقلاب اسلامی گره خورده است و تداوم انقلاب اسلامی به حضور دائمی نیروهای انقلاب در صحنه های گوناگون مشروط است و بسیجیان از زمان جنگ تحمیلی تا کنون این را ثابت کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید با انرژی مضاعف کار کنیم چرا که تهدیدات انقلاب اسلامی هر روز پیچیده تر و خطرات آن بیشتر می شود و بایستی متناسب آن خود را بروز نماییم.

سردار غیب پرور با اشاره به ضرورت اعتلای بسیج گفت: ما نباید صرفا به ابلاغیات اکتفا کنیم و اگر به فهم مسئولیت خود دست پیدا کنیم و به یک اعتماد متقابل در میان اعضاء بسیج برسیم، این رمز موفقیت در جهت اعتلای بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی ادامه داد: لازمه اعتلای بسیج توجه به اثر بخشی برنامه ها است، برنامه ای که اثرات مثبت آن را در میان جوانان و آحاد جامعه مشاهده کنیم.

کد خبر 366044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha