همشهری آنلاین: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای حمله موشکی آمریکا به یکی از پایگاه‌های هوایی این کشور در استان حمص را محکوم کرد و گفت: این تجاوزخلاف قوانین بین المللی و با هدف تاثیرگذاری بر توان ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم است.

ايرنا نوشت: در بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه آمده است: ارتش آمریکا در ساعت 3 و 42 دقیقه بامداد جمعه در تجاوزی آشکار، یکی از پایگاه های هوایی ما را در منطقه مرکزی با موشک هدف قرارداد که این حمله 6 کشته و شماری زخمی و خسارت های مادی بسیاری برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: تجاوز آمریکا تاکیدی بر ادامه سیاست های اشتباه این کشور و سنگ اندازی در مسیر مبارزه ارتش سوریه با تروریسم است. این تجاوز، آمریکا را شریک گروه های تروریستی داعش و النصره و دیگر گروه های تروریستی قرار می دهد که از نخستین روز جنگ ظالمانه برضد سوریه به مواضع و پایگاه های ارتش حمله کرده اند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه خود آورده است: تلاش آمریکا برای توجیه این تجاوز به بهانه بکارگیری سلاح شیمیایی در خان شیخون بدون اطلاع از واقعیت ها و مشخص شدن عامل آن جنایت، پیامی اشتباه برای گروه های تروریستی به منظور ادامه استفاده از سلاح شیمیایی در آینده و پس از هر شکست میدانی ارسال می کند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید می کند که این تجاوز، برخلاف همه قوانین و آداب بین المللی است و با هدف تاثیرگذاری بر توان ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم انجام شده است.

فرماندهی کل اتش سوریه تاکید می کند که پاسخ به این تجاوز، ادامه پرقدرت وظیفه ملی در دفاع از ملت سوریه و نابودی تروریسم در هرمکان و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر کشور است.

کد خبر 366231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha