دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده‌ی مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت ساخت ۱۴ مدرسه را در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی استان سمنان در دستور کار قرار داده که ۸۶ کلاس درس و چند هزار دانش‌آموز را در مراکز آموزشی مورد پوشش قرار می‌دهد.

مدرسه

به گزارش روابط عمومي بنياد بركت، احمد همتي نماینده‌ی مردم سمنان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی همچنين به مشارکت بنیاد برکت در 5 طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 499 میلیارد ریال به منظور اشتغال‌زایی در استان اشاره کرد و گفت: مشارکت در دو طرح از این 5 طرح هم‌چنان ادامه دارد و مشارکت در یک طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال نیز توسط بنیاد برکت در دست اقدام است.

وی از مسئولان بنياد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواست كه با حضور بيش‌تر در استان سمنان و برگزاري نشست با شهرداران و فرمانداران با مشكلات و مسایل اين استان بيش‌تر آشنا شوند.

همتي مشكلاتي هم‌چون كمبود مراكز آموزشي و بهداشتي، عدم توسعه‌ی روستايي و كشاورزي در استان را يادآور شد و بيان داشت: بسياري از مناطق محروم كشور نياز جدي به خدمت‌رساني جهادي و بي‌منت بنياد بركت دارند و اميدواريم كه با همكاري همه‌ی بخش‌ها اين امر امكان‌پذير باشد.

کد خبر 366581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha