همشهری آنلاین: در مهم‌ترین بازی هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ میزبان بوروسیا دورتموند بود. مونیخی‌ها در یک بازی مهیج توانستند با نتیجه چهار بر یک رقیب دیرینه خود را شکست دهند و گامی دیگر به سوی قهرمانی بردارند.

Robben
  • بایرن مونیخ ۴ - بوروسیا دورتموند ۱

فرانک ریبری در دقیقه چهارم بازی.گل نخست را به ثمر رساند. گل دوم بایرن را نیز روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۰ بازی زد. رافائل گوریرو تک‌گل دورتموند را در نیمه اول (دقیقه ۲۰) به ثمر رساند. آرین روبن گل سوم بایرن مونیخ را دقایقی پس از آغاز نیمه دوم بازی در درون دروازه دورتموند جای داد.

جدال میان  دورتموند و  بایرن مونیخ سرانجام با پیروزی مونیخی‌ها به پایان رسید. گل چهارم بایرن مونیخ از نقطه پنالتی توسط لواندوفسکی به ثمر رسید.

  • هامبورگ ۲ - هوفن‌هایم ۱

تیم هوفن‌هایم که در هفته پیش توانسته بود بایرن مونیخ راشکست دهد، موق نشد از سد میزبان خود، هامبورگ بگذرد و تن به شکت داد. پیروزی هامبورگ مدیون دو گل‌ آرون هانت بود. با این پیروزی هامبورگ در رده ۱۳ جدول قرار گرفت. تک‌ گل هوفن‌هایم از نقطه پنالتی به ثمر رسید.

  • لایپزیگ یک - بایر لورکوزن صفر

گل لایپزیگ با خوش اقبالي اين تيم پس از پایان وقت قانونی به ثمر رسید.

لایپزیگ به عنوان رقیب جدی بایرن مونیخ جایگاه خود را در رده دوم جدول با پیروزی بر بایر لورکوزن تثبیت کرد. لورکوزن با شکست جدید نتوانست خود را از تیم‌های انتهای جدول رها کند. ار بی لاییزیگ در وقت اضافی (۹۳) توانست با گل پولسون لورکوزن را شکست دهد.

  • کلن ۲ - مونشن‌گلادباخ ۳

در دربی میان اف ث کلن و بوروسیا مونشن‌گلادباخ  پنچ گل رد و بدل شد. گلادباخ با ۳ گل توانست میزبان خود را مغلوب کند.

  • فرایبورگ یک - ماینس صفر

ماینتس با شکست  مقابل فرایبورگ حال باید در فکر جلوگیری از سقوط به دسته دوم باشد. فرایبورگ که در فصل کنونی خوش درخشیده است، با این پیروزی به رده ششم جدول صعود کرد و می‌تواند به بازی در لیگ اروپا در فصل آتی امیدوار باشد.

  • شالکه ۴- ولفسبورگ ۱

شالکه در خانه خود توانست از سد "گرگ‌های" ولفسبورگ بگذرد و با چهار گل تماشایی بداقبالی‌های این فصل را دست‌کم برای مدتی به فراموشی بسپارد. آبی‌پوش‌های شالکه از اشتباهات خط دفاع ولفسبورگ بهترین نتیجه را گرفتند. تک‌گل ولفسبورگ از نقطه پنالی توسط ماریو گومز، ملی‌پوش این تیم به ثمر رسید.

  • اینتراخت فرانکفورت ۲ - برمن ۲

وردر برمن با مربی ایرانی‌تبار خود در نیم فصل دوم یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز است. برمن که با دو گل از فرانکفورت پیش بود، نتوانست از این موقعیت دفاع کند و سرانجام تن به تساوی داد. این تنها بازی از هفته بیست و هشتم بود که در روز جمعه (18 فروردين) برگزار شد.

  • هرتا برلین ۲ - آگسبورگ صفر

هرتا برلین میزبان آگسبورگ بود. برلینی‌ها با دو گل توانستند مهمان خود را شکست دهند. گل‌های هرتا را بروکس (دقیقه ۱۲) و استوکر (دقیقه ۳۷) به ثمر رساندند. هرتا با این پیروزی جای خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

  • اینگولشتات ۳ - دارمشتات ۲

اینگولشتات میزبان دارمشتات بود. این دو تیم در قعر جدول جای دارند. دارمشتات با این شکست امید کمی برای ماندن در دسته اول دارد. اما اینگولشتات می‌تواند هنوز امیدوار باشد که خود را از رده ۱۷ جدول بوندس‌ليگا نجات دهد.

 

کد خبر 366610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha