همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش می گوید آن هایی که دائما می گفتند برنامه نظامی علیه ایران را روی میز دارند امروز در مقابل امنیت پایدار ایران منفعل شده و نمی توانند قدرت نیروهای مسلح ایران را نادیده بگیرند.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا،‌امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران که در آستانه روز ارتش برگزار شد،‌ افزود: ارتش مولود انقلاب است و خاستگاه فرهنگی و ایدئولوژی آن اسلام،‌قرآن، سیره نبوی و علوی است و امروز ولایتمداری را به منصه ظهور رسانده است.

وی ادامه داد: ارتش در سایه ولایت محوری دارای ظرفیت های بی بدیلی است که نیروی انسانی بالنده، متعهد، پا در رکاب و همیشه بیداری است که نمونه های آن را در قاموس فرماندهان ارتش می یابید. شهید صیاد شیرازی از جمله این فرماندهان است که به عنوان مجسمه تقوا و ولایتمداری باید از آن یاد کرد. او میزان ولایتمداری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: یکی از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی عمل به تدبیر است؛ ارتش چشم و گوش به اوامر ولی امر مسلمین دارد. تمام توان وجودی خود و نیروهای تحت امر را بسیج کردیم که امر مطاع رهبر معظم انقلاب که خطاب به ارتش باشد، بر زمین نماند.

حیدری اضافه کرد: امروز صاحب ارتشی هستید که صاحب اقتدار است و مصادیق آن عبارتند از برقراری امنیت کامل پایدار ومطمئن کننده است، امنیتی که بر خلاف خواسته و میل قدرت های بزرگ است.

وی تاکید کرد: اقتدار امروز ما رهین سه مولفه است که مولفه اول بصیرت ولایت؛ نقش بی بدیل فرماندهی ولایت در نیروهای مسلح است.

این مقام ارتش جمهوری اسلامی مولفه دوم را بصیرت امت و ملت دانست و گفت: این دانایی و بصیرت در ولایت مداری و ولایت محوری تجلی می یابد و مولفه سوم نیز نیروهای مسلح هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور ما با اتحاد، همدلی و وحدتی که در نتیجه فرماندهی ولی امر مسلمین بین سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ایجاد شده، امروز تکیه گاه برنامه های دولت شده است.

کد خبر 366912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha