همشهری آنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت :در پی وقوع سیل در استان آذربایجان شرقی تاکنون جسد۱۰ متوفی که همگی مربوط به شهرستان عجب‌شیر است به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان پزشکی قانونی، بهرام صمدی راد افزود: سیل استان آذربایجان شرقی که بیشتر شهرستان های عجب‌شیر و آذرشهر را درگیر کرده بود مرگ شماری از هموطنان را به دنبال داشت و تا این لحظه 10 جسد از شهرستان عجب‌شیر برای معاینه و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی تصریح کرد: از 10 جسد ارجاعی6 جسد شناسایی و به خانواده هایشان تحویل شده و اقدامات برای شناسایی چهار جسد دیگر در حال انجام است.

به گفته صمدی راد، از شهرستان آذرشهر تاکنون هیچ جسدی به پزشکی قانونی ارجاع نشده اما تلاش‌ها برای یافتن مفقودین این حادثه ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت :تیم تخصصی پزشکی قانونی برای کمک به یافتن اجساد احتمالی و معاینه سریعتر اجساد در محل وقوع حادثه حضور دارد.

بر اثر طغیان رودخانه های گادر و باراندوز در شهرستان های اشنویه و ارومیه در استان آذربایجان غربی که روز جمعه(25 فروردین 95) با بارش کم سابقه باران در این مناطق رخ داد، علاوه بر تخریب بسیاری از تاسیسات راهداری در این مناطق، برخی از روستاها نیز دچار سیل شدند و آبگرفتگی در بسیاری از منازل روستایی نیز اتفاق افتاد.

روز جمعه در برخی مناطق آذربایجان غربی بیش از 30 میلیمتر بارش باران گزارش شد.

کد خبر 367026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha