همشهری آنلاین: سعید پروینی، تهیه کننده برنامه سینمایی «هفت» از وضعیت پخش این برنامه پس از خداحافظی بهروز افخمی گفت.

سریال

به گزارش ايسنا؛ این تهیه کننده درباره علت جدایی افخمی از «هفت» بیان کرد: همان‌طور که در خبرهای روز گذشته منتشر شد، قرارداد تولید ما پس از یک سال و نیم همکاری با سازمان صداوسیما به اتمام رسید و در نتیجه برای توافق مجدد جهت تولید برنامه در سال جدید جلساتی را با مدیران تلویزیون داشتیم. طی این جلسات آقای افخمی به مدیران تلویزیون اعلام کردند قصد دارند به سراغ ساخت فیلم سینمایی‌شان بروند و تمام آنچه باید گفته می‌شد را گفته‌اند.

وی افزود: در مقابل مدیران شبکه سه نیز خواسته‌هایی برای بهبود و پیشرفت برنامه داشتند که در مجموع دو طرف به این نتیجه رسیدیم تا پخش این برنامه با تیم جدیدی ادامه یابد و با آقای افخمی خداحافظی کنیم.

پروینی در پاسخ به این سوال که «آیا علت تغییر تیم «هفت» نارضایتی مدیران صداوسیما بود؟» گفت: خیر؛ فضای جلسه با مدیران صداوسیما بسیار خوب و دوستانه بود و دو طرف از این همکاری یک سال و نیمه، راضی بودند.

تهیه‌کننده «هفت» درباره زمان دقیق آغاز سری جدید این برنامه بیان کرد: فعلا تا اتمام برگزاری انتخابات و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیون برای این ایام، ما به دنبال تعیین ساختار جدید هستیم. پس از آن نیز با شروع ماه مبارک رمضان مثل هر سال «هفت» روی آنتن نمی‌رود. ان‌شاءالله سری جدید برنامه با پایان ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

پروینی درباره مجری جدید این برنامه گفت: گزینه های مختلفی درحال بررسی هستند و فعلا هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. به زودی ساختار و ترکیب سری جدید این برنامه با تصمیم مدیران سازمان تعیین خواهند شد.

کد خبر 367180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha