همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی همراه با سایر نیروهای مسلح ایران از آمادگی سرشار از معنویت، ایمان، اتکا به قدرت لایزال الهی با هرگونه ماجراجویی علیه نظام جمهوری اسلامی برخورد کوبنده خواهد کرد.

نادر علیدوست

به گزارش ایرنا، امیر نادر علیدوست روز سه شنبه در آیین بزرگداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهور اسلامی با روحیه جهادی و به مدد هماهنگی و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح و با تاسی از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه های دفاع، حصن حصین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی تصریح کرد: ارتش تحت فرماندهی معظم کل قوا و ولی امیر مسلمین، مسیر پر افتخار تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و همچنین ناامید سازی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را طی کرده و تداوم می بخشد.

امیر علیدوست افزود: امروز ارتش به حول قوه الهی در مرحله نوینی از حیات امنیت آفرین و افتخار آمیز خود قرار دارد و با حضور الهام بخش، در جغرافیایی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و همچنین آبهای دوردست، به رغم تهدیدهای فرامنطقه ای برای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران جلوه های جدید از توانمندی های خود متبلور ساخته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش تاکید کرد: افتخار بزرگی که نیروهای مسلح و همچنین سربازان امام زمان (عج) دارند، این است که در جمهوری اسلامی ایران و در جای جای مرزهای کشور این امنیت پایدار را برقرار کرده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی همه دست به دست هم دادند و به حول قوه الهی علیرغم همه تهدیدهایی که در سراسر دنیا و منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران است، امنیت پایدار را برای مردم عزیزمان به ارمغان آورده اند و این امنیت تداوم پیدا خواهد کرد.

امیر علیدوست گفت: فرمان حکیمانه امام (ره) مبنی بر نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی موجب افتخار همه ارتشیان است که به ارتش جمهوری اسلامی اعتماد کردند و مسئولیت دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی را به دوش این نیرو گذاشتند.

وی ادامه داد: 29 فروردین آغاز تبلور جوانمردی دلیرمردانی است که با توکل و ایثار همراه با ایستادگی عزت و شرف خود را به نمایش گذاشته و در تاریخ جاودانه شدند، تا نسل های آینده داستان رشادت ها را به یاد داشته باشند.

آیین بزرگداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی امروز (سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، دادستان، فرماندار، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و شماری از مردم در مسیر بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.

کد خبر 367428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha