همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور مسابقات حذف شد.

Ronaldo

پس از شكست دو بر يك بايرن مونيخ در ديدار رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاه‌‌هاي اروپا در خانه، اين بار قهرمان آلمان در شهر مادريد و در كمال ناباوري در وقت اضافه با نتيجه 4 بر 2 مغلوب رئال شده و از دور مسابقات كنار رفت.

چهره درخشان اين ديدار هم كسي نبود به جز كريستيانو رونالدو كه سه گل از چهار گل تيمش را به ثمر رساند.

نيمه اول اين ديدار بدون رد شدن توپ از دروازه‌ها به پايان رسيد. در نيمه دوم ابتدا لواندوفسكي بود كه در دقيقه 53 بايرن را پيش انداخت تا دقيقه 76 كه رونالدو بازي را به تساوي كشاند. يك دقيقه بعد سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد دروازه تيم خود را گشود و بازي دو بر يك به سود ميهمان شد.

اين نتيجه تا پايان وقت قانوني حذف شد و دو تيم در امتياز و تعداد گل زده در خانه حريف با هم مساوي بودند. بدين ترتيب بازي به وقت اضافه كشيده شد كه در اين زمان رئال موفق شد در دقايق 105، 109 توسط رونالدو و دقيقه 112 توسط آسنسيو، سه بار دروازه بايرن را باز كرده و نماينده پرقدرت آلمان را از دور رقابت‌ها كنار بزند.

در ديگر ديدار اين مرحله هم ديگر تيم اسپانيايي، اتلتيكو مادريد ميهمان لستر سيتي بود. اين بازي در نهايت با تساوي يك بر يك با گل‌هاي سول نيگز (دقيقه 26) براي اتلتيكو و وردي (دقيقه 61) براي لستر به پايان رسيد كه با توجه به برد يك بر صفر نماينده اسپانيا در ديدار رفت، تيم انگليسي حذف شد تا هردو نماينده اسپانيا (رئال و اتلتيكو) در جمع چهار تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا قرار بگيرند.

کد خبر 367525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha