پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

دوم اردیبهشت، روز زمین پاک است و هفته‌ی آینده، هفته‌ی زمین پاک!

به‌همين منظور در تهران برنامه‌هاي مختلفي  از سوي سازمان مديريت پسماند و مركز آموزش  تخصصي سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

 به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه و به نقل از  روابط عمومي سازمان مديريت پسماند، تشكيل يك زنجيره‌ي انساني از سوي كودكان و نوجوانان در فلكه‌ي دوم صادقيه‌ يكي از اين كارهاست. در اين روز و در ساعت 10 صبح، 120 دانش ‌آموز هم يك زنجيره‌ي انساني تشكيل و شعارهايي با موضوع «زمين پاك» و «محيط زيست» سر مي‌دهند. هم‌چنين در اين روز كيسه‌هايي براي جمع‌آوري پسماندهاي خشك در بين شهروندان توزيع مي‌شود.

هم‌چنين يكشنبه، سوم ارديبهشت، در منطقه‌ي «سنگان» تهران، فعالان محيط‌زيست و دانش‌آموزان، طبيعت آن منطقه را پاكسازي مي‌كنند.

دوشنبه، چهارم ارديبهشت هم يك نمايشگاه از عكس‌ها و پوسترهايي با موضوع «كاغذ زباله نيست»در  محل نمايشگاه  و مركز  آموزش تخصصي سازمان مدريريت پسماند برپا مي‌شود.

رو سه‌شنبه كه مصادف با مبعث پيامبر (ص) است، برنامه‌اي اجرا نخواهد شد؛ اما چهارشنبه، ششم ارديبهشت، جشنواره‌ي «بدون زباله» در آن مركز برپا مي‌شو د و  براي آشنايي بيش‌تر مخاطبان با مديريت پسماند و پسماندهاي فلزي، اطلاع‌رساني خواهد شد.

کد خبر 367577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha