مجموعه نمایشی «سیگنال موجود است» که پیش از این خبرهایی مبنی بر پخش آن از تلویزیون منتشر شده بود، سرانجام سهم شبکه نسیم شد و در آینده نزدیک روی آنتن می‌رود.

سریال

به گزارش همشهري، پس از برطرف شدن مشكل فيلم سينمايي «سه بيگانه» و اكران نوروزي آن، نوبت به يك سريال توقيفي از مهدي مظلومي رسيد تا پس از ناكامي اوليه در رسيدن به آنتن و پس از آن ناتمام ماندن پخش در شبكه نمايش خانگي، ناگهان سر از جدول پخش شبكه نسيم درآورد. هرچند پاييز سال گذشته زمزمه‌هاي پخش سيگنال موجود است از تلويزيون به گوش مي‌رسيد اما گمانه‌زني‌ها رنگ واقعيت به‌خود نگرفت تا اين مجموعه همچنان در محاق بماند.

سيگنال موجود است كه اساسا براي تلويزيون توليد شده بود، به‌دليل ضعف كيفي راهي شبكه نمايش خانگي شد اما فقط پخش نسخه‌هاي ويدئويي آن يكي، دو هفته ادامه يافت. خروج مظلومي از ايران براي همكاري با يك شبكه ماهواره‌اي هم مزيد بر علت شد تا ابري از ابهام بر سرنوشت سريال او سايه بيفكند. تلاش تهيه‌كنندگان سيگنال موجود است براي بازگرداندن آن به خانه اوليه سرانجام به نتيجه رسيد و اين روزها تيزرهاي آن از شبكه نسيم پخش مي‌شود.

با پايان يافتن پخش «تفنگ سرپر» امرالله احمدجو، شبكه آي‌فيلم سريالي قديمي از حسن فتحي را در جدول پخش قرار داد. نخستين قسمت «پهلوانان نمي‌ميرند» كه محصول سال 73 است، ساعت 23 امروز به نمايش درمي‌آيد تا خالق سريال محبوب و پرمخاطب «شهرزاد» آنتن آي‌فيلم را از ساعت 21تا 24در اختيار داشته باشد؛ هر روز 2قسمت از «زمانه» فتحي هم از اين شبكه پخش مي‌شود. «مزد ترس2» و «خوش‌غيرت» ديگر سريال‌هاي تازه آي‌فيلم هستند.

شبكه2 براي‌ماه دوم بهار سريال تكراري «خانه‌اي روي تپه» را درنظر گرفته است؛ مجموعه‌اي به كارگرداني داريوش ياري كه همزمان سريال «مدرسه ما» را در شبكه آي‌فيلم روي آنتن دارد. شبكه3 تا فرارسيدن ‌ماه رمضان جدول پخش را با «ديوار به ديوار» سامان مقدم پر مي‌كند و شبكه يك هم از يكي، دو هفته پيش پخش مجموعه اپيزوديك «روزهاي بهتر» را آغاز كرده كه در 30قسمت 45دقيقه‌اي (6 اپيزود 5 قسمتي) توليد شده است.

کد خبر 367637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha