همشهری آنلاین: در پایان مسابقات کاتای قهرمانی کشور بانوان، انتخابی تیم ملی، تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانان کاتا

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این رقابت‌ها که روز پنجشنبه (31 فروردين) در مجموعه ورزشی کبكانیان تهران با حضور 368 کاتارو و قضاوت ۳۵ داور برگزار شد؛ تیم تهران با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز بهترین عملکرد را داشت و در مجموع مدال‌ها به مقام نخست دست یافت، کاتاروهای اصفهان با یک طلا و یک برنز در مکان دوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفتند و نمایندگان مازندران با ۲ نقره و ۲ برنز و کاتاروهای خراسان رضوی با یک نقره در جای سوم و چهارم ایستادند. فارس هم با یک برنز تیم‌ پنجم پیکارهای انتخابی نام گرفت.

بر اساس این گزارش؛ نفرات و تیم‌های اول تا سوم مشترک اين رقابت‌ها به انتخابی چهارم اردیبهشت ماه دعوت می‌شوند تا برترین‌ها در اولویت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که تیر ماه در قزاقستان برگزار می‌شود، قرار بگیرند.

اسامي برترين‌هاي اين مسابقات بدين قرار است:

کاتاي نوجوانان: زینب‌السادات حسینی از تهران مقام نخست را به دست آورد، پریا حیدری از خراسان رضوی دوم شد، کیمیا بیرقی از تهران و تینا شعبانی از اصفهان عنوان مشترك سومي را كسب كردند.

کاتاي جوانان: حدیث جمالی از تهران اول شد، شایسته اصغرپور از تهران در مكان دوم ايستاد، آرزو لونجی از مازندران و فاطمه براتی از فارس سوم مشترك شدند.

کاتاي تیمی نوجوانان و جوانان: اصفهان مقام نخست را كسب كرد، مازندران در مكان دوم قرار گرفت، تهران و فارس هم مدال برنز را باهم تصاحب كردند.

رده سني زیر 21 سال: فاطمه صادقی از تهران اول شد، مائده استادی از مازندران در مكان دوم ايستاد، فاطمه میروردی‌زاده از تهران و مریم زمانی از مازندران ‌ بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

 

کد خبر 367725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha