همشهری آنلاین: با برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کانوپولوی بانوان، باشگاه آوای شهرکرد (۱) به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

Canoepolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی روز 31 فروردین ماه میزبان هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان بود. در این هفته از رقابت‌ها 10 مسابقه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر مشخص شدند.

بر این اساس آوای شهرکرد (1) 10 بر 0 تجهیزات قایقرانی سپاهان اصفهان را در هم کوبید، آوای شهرکرد (2) 4 بر 1 راهبران بندر فریدون‌کنار را برد، تجهیزات سپاهان 4 بر 4 با اردوگاه شهید رسولی نوشهر مساوی کرد، آوای شهرکرد (1) 10 بر 0 راهبران بندر فریدون‌کنار را از پیش رو برداشت، آوای شهرکرد (2) 10 بر 0 از سد اردوگاه شهید رسولی نوشهر گذشت، راهبران بندر فریدون‌کنار 7 بر 0 تجهیزات قایقرانی سپاهان را شکست داد، آوای شهرکرد (1) 15 بر 0 اردوگاه شهید رسولی نوشهر را مغلوب کرد، آوای شهرکرد (2) 10 بر 0 بر تجهیزات قایقرانی سپاهان غلبه کرد، راهبران بندر فریدون‌کنار 7 بر 2 مقابل اردوگاه شهید رسولی نوشهر به پیروزی رسید و آوای شهرکرد (1) 5 بر 0 آوای شهرکرد (2) را برد.

بر این اساس در پایان نهمین دوره لیگ برتر کانوپولوی بانوان، باشگاه آوای شهرکرد (1) با 24 امتیاز قهرمان شد، آوی شهرکرد (2) با 18 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و اردوگاه شهید رسولی نوشهر با 7 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 367731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha