یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرده از عصر امروز در شمال غرب کشور بارندگی و وزش باد شدید پیش‌بینی شده و از سه‌شنبه بارندگی در برخی استان‌های کشور از جمله تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در اين باره گفت: با توجه به بررسی آخرین داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از بعد از ظهر امروز یکشنبه تا صبح دوشنبه در اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و سواحل دریای خزر به ویژه گیلان، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: طی دو روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

به گفته وی از اواخر وقت امروز یکشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در این مناطق آغاز شده و روز دوشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، ایلام و کردستان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: فعالیت این سامانه بارشی روز سه شنبه در گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و قم خواهد بود و جزئیات بیشتر فعالیت این سامانه در روزهای آینده به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 367858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha