همشهری آنلاین: نیروهای بسیج مردمی عراق عملیات بسیار گسترده‌ای را برای آزادسازی شهرستان الحضر در جنوب موصل آغاز کرده‌اند.

عملیات گسترده نیروهای عراقی برای آزادسازی شهر الحضر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از بغداد،عملیات آزاد سازی منطقه الحضر و مناطق پیرامون آن در غرب و جنوب غربی موصل با ندای محمد رسول الله (ص) و با دستور مستقیم ابو مهدی مهندس فرمانده ارشد نیروهای مردمی آغاز شده است.

در این عملیات قرار است افزون بر شهر الحضر ، دو شهر دیگر البعاج و قیروان بدست نیروهای مردمی عراق آزاد شود.

این مناطق تا مرز سوریه امتداد دارد.

ستاد تبلیغات نیروهای بسیج مردمی عراق گزارش داد: نیروهای بسیج مردمی عملیات آزادسازی شهرستان الحضر در جنوب موصل را در سه محور ادامه می دهند.

به گزارش تلویزیون العراقیه ،تروریست های (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش با در دست گرفتن بلندگوهایی در شهرستان الحضر جنوب موصل، ساکنان این شهرستان را تهدید می کنند که از منازل خود خارج نشوند . در این بلندگوها اعلان می شود در صورتی که کسی از منزلش خارج شود کشته خواهد شد.

نیروهای بسیج مردمی عراق نیز شماری از خانواده های شهرستان الحضر در جنوب موصل و مناطق اطراف آن را که از مناطق درگیری روستای اعلبیه در شرق الحضر گریخته بودند نجات دادند.

با پیشروی نیروهای بسیج مردمی عراق به سمت شهرستان الحضر در جنوب موصل ، تروریستهای داعش به سمت مرکز شهر در حال فرار هستند.

تلویزیون العراقیه گزارش داد: تیپ بیست و ششم نیروهای بسیج مردمی عراق روستای خنیفس و روستای دبییسه را در شمال شهرستان الحضر واقع در جنوب موصل آزاد کردند.

تیپ یازدهم نیروهای بسیج مردمی عراق نیز در حال بازگشایی گذرگاههای ایمن برای عبور دادن خانواده ها از روستای متیاحه در شمال شهرستان الحضر جنوب موصل هستند.

نیروهای بسیج مردمی چند زن ربوده شده مسیحی را نیز در عملیات ویژه در استان نینوای عراق از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

کد خبر 368061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha