چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد لیست خدمت برای انتخابات شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد هیئت نظارت درخصوص ردصلاحیت برخی از چهره‌های شاخص شورای شهر گفت: این اقدام با هدف از پیش طراحی‌شده انجام شده اما لیست خدمت در مراحل پایانی قرار دارد.

سروری

به گزارش مهر، پرویز سروری با اشاره به اینکه روز جمعه 8 ارديبهشت قرار است انتخابات داخلی در سطح محلات برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران انجام گیرد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی ما انجام شده، قرار است افرادی که برای انتخابات عادی شورای شهر در نظر گرفته شده‌اند توسط افراد معتمد در محلات نظرخواهی شوند.

وی تصریح کرد: این نظرخواهی جهت تعیین تکلیف افراد برای حضور در لیست اصولگرایان بسیار مهم و اساسی است.

رئیس ستاد لیست خدمت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به برگزاری این نظرخواهی، لیست خدمت را تا هفته آینده به نتیجه برسد.

وی با انتقاد از عملکرد هیئت نظارت، رد صلاحیت برخی از چهره‌های باتجربه شورای شهر تهران بیان کرد: اقدام با هدف از پیش تعیین شده صورت گرفته و هیئت نظارت چهره‌هایی از نیروهای انقلاب را رد صلاحیت کرده است.

سروری افزود: متأسفانه احساس می‌شود که این اقدام هیئت نظارت، خارج از وظیفه کنونی آنها بوده واین موضوع از بیرون از هیئت نظارت ساماندهی شده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعاً این اقدام هیئت نظارت در اعلام زمان‌بندی به موقع لیست خدمت ضربه زده است چرا که ما بنا داشتیم در روزهای گذشته، لیست خدمت را اعلام رسمی کنیم. اقدام هیئت نظارت این زمان را به تعویق انداخت.

کد خبر 368160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha