همشهری‌آنلاین: همزمان با آغاز به کار مراحل اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای شورای رسیدگی به تخلفات ناشران حاضر در نمایشگاه معرفی و منصوب شدند.

پوستر سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران

ستاد رسانه‌ای و خبری نمایشگاه ضمن اعلام این خبر نوشت:ن با حکم سیدعباس صالحی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهران محمود آموزگار، مهدی اسماعیلی‌راد، سیدمحمود حسینی، محمد سلگی، احمد کمالی‌نژاد، علی فریدونی، امیرمسعود شهرام‌نیا و لادن حیدری به عنوان اعضای هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در متن احکام صادر شده برای افراد نامبرده آمده است:

«نظر به سوابق و تجربه ارزشمند فرهنگی و به منظور نظارت ضابطه‌مند بر عملکرد ناشران، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات و تلاش همه‌جانبه برای سالم‌سازی حوزه نشر، با صرف وقت مناسب و شرکت منظم در جلسات هیأت با قاطعیت و رعایت عدالت و انصاف در در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی کوشا باشید».

همچنین در احکامی جداگانه، داود موسایی و هومان حسن‌پور به ترتیب به عنوان عضو هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران در بخش خارجی و عضو هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

پیش از این، همایون امیرزاده با حکم رئیس نمایشگاه به عنوان رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شده بود.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 368180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha