شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

کارگردان فیلم سینمایی «بیگانه» معتقد است موجودها و مخلوق‌های فرازمینی وجود دارند و سرانجام یک روز پا بر کره زمین می‌گذارند.

سینما

به گزارش همشهري از گاردين، ريدلي اسكات در فاصله كمتر از 20روز تا اكران ششمين فيلم از مجموعه بيگانه با نام «بيگانه: پيمان» از باورهاي قلبي خود درباره احتمال وجود بيگانه‌هاي فضايي پرده برداشت. فيلمساز 79ساله بريتانيايي با اشاره به اينكه قطعا مخلوقي باهوش‌تر و فراتر از انسان در دنيا هست، گفت:

به‌نظرم چنين چيزي بسيار محتمل است. يك‌بار با يكي از كارشناسان ناسا حرف مي‌زدم و او از من پرسيد آيا شب‌ها به آسمان نگاه كرده‌ام يا نه. آنها مي‌گويند بين 100تا 200موجود مستقل در هستي زندگي مي‌كنند كه تكاملي شبيه ما انسان‌ها دارند.

اسكات كه پيش از اين علاقه خود را به فضا با ساختن فيلم بسيار موفق «مريخي» نشان داده، از سرشناس‌ترين چهره‌هاي سينمايي معتقد به‌وجود موجودهاي فرازميني است. او مغز متفكر فيلمي علمي خيالي به نام «بليد رانر» است و در مجموعه بيگانه هم از عهده ترساندن تماشاگران سينما برآمده است.

هر چند خودش اعلام كرده هرگز نمي‌ترسد و حتي از ديدن فضايي‌ها هم غافلگير و شگفت‌زده نمي‌شود. داستان ششمين فيلم از مجموعه بيگانه در فضايي خارج از زمين مي‌گذرد و چهره‌هايي چون مايكل فاسبندر و كاترين واترسن در اين پيمان 123دقيقه‌اي ايفاي نقش كرده‌اند.

کد خبر 368378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha