شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در شبی فرخنده و بیاد ماندنی و با دعای خیر سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، عروس و داماد مهربان شهرمان به خانه بخت رفتند.

پیوند آسمانی در خانه بزرگ کهریزک

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در خجسته ایام شعبانیه و در شبی فرخنده و مبارک ، زوج جوان نیکوکار پیوند آسمانی و جاودانه خود را در جمع خانواده بزرگ کهریزک به ثبت رساندند.

فاطمه و مهدی زوج جوان و مهربان شهرمان ترجیح دادند دعاهای خیر سالمندان و معلولین را برکت زندگانی جاودانه خویش نمایند. از همین منظر تصمیم اولشان این بود که شادی جشن ازدواجشان را ارزانی این خانه نمایندتا دل های بی شماری را با این اقدام خداپسندانه خود شاد کنند.

در مراسم جشن زیبای این دو جوان محجوب، علاوه بر هنرمندان افتخاری آسایشگاه، جمعی از هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون نیز حضوری صمیمی داشتند، همچنین حمید استیلی فوتبالیست نه چندان دور کشورمان که از قهرمانان ملی این مرز و بوم محسوب می شود ، همراه سایر نیک اندیشان گرمابخش محفل شاد مددجویان کهریزک شد.

گفتنی است خانواده‌های مروی و طالبیان که فرزندان دلبندشان زیبا ترین روز زندگی خود را در کهریزک سپری می‌کردند، علاوه بر قبول کلیه هزینه های برگزاری مراسم ، تمامی ساکنین این خانواده بزرگ را میهمان سفره سخاتمندانه شام خود قرار دادند.

فاطمه و مهدی زوج خوشبخت و مهربان شهرمان با بدرقه اهالی خوب کهریزک راهی خانه بخت شدند تا زندگی خویش را با خاطری خوش آغاز کنند . آنان و اقوام و خویشاوندانشان همواره به خاطر خواهند سپرد که می توان به همین آسانی شادی بخش محفلی گشت که چشم انتظاران بی شماری دارد. محفلی که تنها به لطف خداوند متعال و به مددنگاه سبز خیرین و نیک اندیشان قادر به زندگی بخشی به خانواده پر جمعیت خویش است.

کد خبر 368403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha