یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی با انتقاد از شیوه برخرود با مسائل اجتماعی در مناظره اول گفت، مدت زمان کوتاه برای طرح پرسش و پاسخ مانع از بیان حق مطلب شده بود.

مناظره

کوروش محمدی، رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری که پیرامون مسائل اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: نقدهایی در این خصوص وارد است. شیوه برخورد با مسائل اجتماعی در این مناظره به هیچ عنوان اقناع کننده نبود.

رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی با بیان اینکه شیوه پرسش از نامزدها و مدت زمان کوتاه در نظر گرفته شده برای طرح برنامه و پرسش نیز نامناسب بود و باعث می‌شد حق مطلب ادا نشود گفت: آسیب‌های اجتماعی حلقه مفقوده مناظره بود. ای کاش دو یا سه مبحث مطرح می‌شد و کاندیداها برنامه‌های اصلی خود را در این خصوص ارائه می‌کردند.

وی در پایان بار دیگر با بیان اینکه این شیوه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری حال مردم را خوب نمی‌کند گفت: استفاده از آرمان گرایی در بیان مواضع کاندیداها فضای هیجانی جامعه را هدف گرفته که نمی‌تواند چندان کمکی به پیشبرد اصل برنامه‌ها کند. به هر حال افرادی که در حال حاضر نامزد انتخابات هستند یا در گذشته سمت‌های اجرایی سنگین داشتند یا در حال حاضر مسئول هستند و نباید اینها را تخریب کنیم. این شیوه تخریب یکدیگر خود یک آسیب است و باعث می‌شود مردم و کارشناسان نتوانند به درستی از برآیند صحبت‌ها نتیجه‌گیری کرده و تصمیم بگیرند.

کد خبر 368495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha