همشهری آنلاین: یک فعال حوزه زنان گفت: در نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موضوع زنان و خانواده تنها اشاره مختصری شد و با زمان دو دقیقه‌ای کاندیداها طبیعتا مباحث به جایی نمی‌رسید.

توران ولی‌مراد

توران ولی‌مراد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه موضوع زنان در دولت‌ها شامل خانواده وکودکان نیز می‌شود، اظهارکرد: در نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تنها یک پرسش در حوزه زنان مطرح و دو دقیقه برای پاسخگویی به آن به روحانی فرصت داده شد. کاندیداهای ریاست جمهوری باید طرح‌ها و برنامه‌هایشان را در این حوزه مطرح می‌کردند و عملکرد دولت گذشته نیز مورد نقد و بررسی قرار می‌گرفت تا در مسیر گذشته قرار نگیریم.

وی ادامه داد: زمانی که کاندیداها هرکدام چند دقیقه برای صحبت کردن وقت داشته باشند طبیعتا مباحث به جایی نمی‌رسد با این حال توقع داشتیم دراین شرایط نیزیکی از پرسش‌های اساسی درباره موضوع زنان و خانواده بود؛ در حالی که به موضوع طلاق و ازدواج - که زیر مجموعه خانواده هستند- پرداخته شد. با توجه به اینکه موضوع نخستین مناظره، موضوعات اجتماعی بود و خانواده نیز یکی از زیر مجموعه‌های آن است،توقع داشتیم در حوزه زنان و خانواده مباحث زیادی مطرح شود.

کد خبر 368496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha