جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: موموکی شخصیت تازه‌ترین داستان کلرژوبرت نویسنده فرانسوی، دوست دارد بداند خدا چه شکلی است.

سوال موموکی کتاب شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، نام آخرین اثر این نویسنده که آثارش در سال‌های اخیر با استقبال مخاطبان روبرو و برخی از این آثار نیز به نمایش تبدیل شده، «سوال موموکی» است.

موش کور این داستان که نمی‌تواند خدا را با چشم‌هایش ببیند از دیگر حیوانات جنگل سوال می‌کند که خدا چه شکلی است؟
این اثر با نویسندگی و تصویرگری کلرژوبرت در حالی منتشر شده است که پیش از این نیز دو اثر دیگر وی با عنوان‌های «آرزوی زنبورک» و «لینالونا» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده بود.

آثار این نویسنده فرانسوی که از سال 1359 در ایران زندگی می‌کند اغلب به صورتی غیر مستقیم از درون‌مایه‌ای مذهبی برخوردار است و داستان نیز از زبان شخصیت‌های حیوانی بیان می‌شود.

«سوال موموکی» آخرین کتاب کلرژوبرت، علاوه بر ارایه در فروشگاه‌های دفتر نشر فرهنگی اسلامی، قرار است روزهای 13 تا 23 اردیبهشت در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز عرضه شود.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های سحر دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ویژه کودکان در 24 صفحه رنگی به صورت مصور با شمارگان 2هزار نسخه و قیمت 7هزار تومان منتشر شده است.

علاقه مندان به خرید اینترنتی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.farhangeeslamimag.com این کتاب را بدون پرداخت هزینه ارسال، در نشانی خود دریافت کنند.

کد خبر 368536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha