دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در جمع کارگران با بیان اینکه در دولت یازدهم هر قدر تورم بوده، حقوق کارگر بیشتر اضافه شده است گفت ما دولت شعار نبودیم.

روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، روحانی در این مراسم که در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور پرشور کارگران برگزار شد، بدترین ناامنی را ناامنی شغلی برشمرد و گفت: تمام تلاش ما رفاه و تامین آینده کارگران است و دولت شعار و سخن نبودیم بلکه دولت عمل و کردار بودیم.

وی با بیان اینکه میلاد پرچمدار عاشورا روز احترام به همه جانبازان و روز احترام به کار و کارگر است، افزود: امروز در کنار حرم مطهر امام راحل و همراه با کارگران شجاع، غیور و سختکوش کشورمان، برای استمرار راه امام و عظمت بیشتر ایران و ایرانی با هم عهد و پیمان می‌بندیم که تلاش مضاعف کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای مدیریت فضای کار باید واقعیت‌های زندگی کارگران را شناخت، گفت: اگر امروز کسانی مدعی‌اند که کارگران مشکل ندارند، واقعیت زندگی کارگران را نمی‌دانند. متاسفانه سال‌ها در زمینه بهبود زندگی کارگران تلاش لازم انجام نشد. وقتی به هشت سال قبل از 92 نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در طول این هشت سال، فقط 76 هزار اشتغال خالص به وجود آمد.

کد خبر 368629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha