سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: وکیل علی مطهری گفت: شش نفر از آمرین حمله به علی مطهری در شیراز به دادسرای نظامی شیراز احضار شدند و ادعا می‌کنند که دستور ممانعت از ورود نائب رییس مجلس به شیراز را نداده بودند.

علی مطهری

مصطفی‌ترکی‌همدانی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در مورد آخرین وضعیت پرونده حمله به علی مطهری در شیراز گفت: این سومین سال است که این پرونده در حال رسیدگی است. دادگاه بدوی و تجدیدنظر به نفع موکلم رای داده‌ است. بعد از یک سال که در دادسرای نظامی شیراز علیه آمرین پرونده در حال اقدام هستیم، کسانی که بنا بر اظهار شاهدان و افرادی که آن اعمال را انجام دادند، جزو آمرین بودند به دادسرا احضار شدند. این یک پرونده جدید است که راجع به آمرین در دادسرای نظامی شیراز تشکیل شده است.

وکیل علی مطهری گفت: شش نفر از آمرین حمله به علی مطهری در شیراز به دادسرای نظامی شیراز احضار شدند و ادعا می‌کنند که به کسانی که به علی مطهری در شیراز حمله کرده بودند دستور ممانعت از ورود او به شیراز را نداده بودند فقط دستور داده بودند که آن افراد در محل تجمع کنند.

او افزود: این شش نفر ادعا می‌کنند که دستور خود را از یک فرد ناشناس از تلفنی مخصوص دریافت کرده‌ و به آنها دستور داده شده بود که در صحنه حضور یابند. عده‌ای از این شش نفر هم ادعا کردند که شورای تامین استان مصوبه‌ای در این رابطه داشته است اما بعد از پیگیری، کذب این ادعا مشخص شد..

ترک همدانی خاطرنشان کرد: فعلا این شش نفر با قرار تامینی آزاد هستند و فعلاً تا اینجا که پیش آمدیم پرونده در صلاحیت دادسرای نظامی شیراز است.

کد خبر 368748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha