سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق شمال غربی کشور هشدار داد.

سیل

بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در این باره به ایسنا گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص بارش باران و رگبار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های شمال غرب کشور به ویژه استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و... به تمامی شهروندان هشدار داده می‌شود که از اسکان در مسیر رودها و حاشیه رودها طی امروز و فردا جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: آن دسته از شهروندانی که قصد سفر به این مناطق را دارند بهتر است سفر خود را طی امروز و فردا به تعویق بیندازند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندان نیز درخواست کرد که حتما اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌ها را پیگیری کرده و هشدارها و دستورالعمل‌های پلیس و دیگر امدادگران توجه کنند.

  • هشدار هلال احمر درباره بارش شدید باران و سر ریز شدن سدها در استان‌های غرب و شمال غربی کشور

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و سر ریز شدن سدها در برخی استان‌های غرب و شمال غربی کشور به جمعیت‌های هلال احمر استانی برای آمادگی بیشتر برای مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این اطلاعیه‌ به جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان،کردستان،کرمانشاه،همدان، اصفهان، زنجان و قزوین برای آمادگی بیش از پیش در مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.

بنابراین گزارش، روز روز سه شنبه بارش شدید باران و احتمال سرزیر شدن سدها در جنوب آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان،کردستان،کرمانشاه،همدان،زنجان و قزوین وجود دارد.

اطلاعیه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، پیش بینی هواشناسی را از امروز تا روز بعد از ظهر چهارشنبه به شرح زیر اعلام کرده است:

سه شنبه: بارش شدید باران و احتمال سرزیر شدن سدها در جنوب آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان و قزوین

از بعدازظهر سه شنبه الی ظهر چهارشنبه: بارش شدید باران و تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، شمال ایلام، غرب اصفهان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان و زنجان.

کد خبر 368751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha