چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه سپاهان حریف خوبی است گفت: اما ما می‌خواهیم رده دوم را حفظ کنیم.

منصوریان

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا ( پنجشنبه 14 ارديبهشت) بازی بسیار مهمی داریم. خیلی بازی سرنوشت سازی است چون حریف تلاش می‌کند رده چهارم را حفظ کند. تمام سعی و تلاش ما حفظ رده دوم جدول است و اینکه از این اتفاق و شرایط خوب دفاع کنیم. سپاهان تیم خوب و برنامه‌ای است. بعد از بازی با پدیده مشهد قرار گذاشتیم که این تیم سخت‌کوش و منضبط را شکست دهیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه هواداران این تیم رکن اصلی موفقیت آن‌ها در فصل جاری بودند گفت: ما در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا روی هواداران حساب کرده‌ایم. فردا هم ما را تنها نمی‌گذارند و استادیوم زیبا را پر می‌کنند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دوست دارد با العین امارات بازی کند یا الاهلی عربستان چرا که در صورت برخورد با الاهلی نمی‌توانند دیداری را در خانه برگزار کنند گفت: ابتدا باید در دیدار با التعاون صعودمان را قطعی کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. فوتبال لبه‌های تیزی دارد که بعضی مواقع غیر قابل پیش‌بینی است و اگر شرایط ایده‌آل را نداشته باشید خیلی چیزها را از دست می‌دهید و نمی‌توانید صعود کنید. برای ما اولویت با تیمی است که بتوانیم آن را شکست دهیم. اگر با الاهلی هم‌گروه شویم نمی‌توانیم هیچ دیداری را در خانه بازی کنیم. من نمی‌دانم فدراسیون چه کاری را برای دیدار با نمایندگان عربستان انجام داده و علاقه لازم را در فدراسیون نمی‌بینم. به ضرس قاطع می‌گویم انتخاب عمان برای دیدار با نماینده عربستان اشتباه و یک تفکر آماتور بود.

منصوریان ادامه داد: این اتفاق مانند این است که ژاپن برای دیدار با نمایندگان ایران عربستان یا امارات انتخاب کند. انتخاب عمان حرفه‌ای نبود. ما باید کشوری را در آسیای میانه انتخاب می‌کردیم تا عربستانی‌ها با مشکل جابه‌جایی و انتقال هوادار مواجه شوند. در بازی پرسپولیس و الهلال ما دلهره داشتیم چرا که ورزشگاه کاملا توسط هواداران الهلال احاطه شده بود. الان تیم‌های ایرانی نمی‌دانند چه چیزی در انتظار آن‌هاست. ما اگر از مرحله یک هشتم صعود کنیم باید در شهریور و در دمای بالای هوا در کشور سوم مقابل نمایندگان عربستان بازی کنیم. بازی در کشورهای عربی برای ما بسیار سخت است و شاید شکست بخوریم.

او درباره مذاکره با میک مک‌درموت دستیار کارلوس کی‌روش برای فصل آینده گفت: صحبت‌های اولیه انجام شده و به تفاهم‌هایی دست یافته‌ایم. ما می‌خواهیم مسیری که با مک‌درموت شروع کرده‌ایم ادامه دهیم. به کار او اعتقاد دارم. ما بدنسازی‌مان با او استارت زدیم و من در تیم ملی با او کار کردم و می‌خواهیم متدی که در نفت پیاده کردیم با او اجرا کنیم. خوشحال می‌شویم که او دستیار و مربی استقلال شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا نورافکن استقلال را در مرحله حذفی آسیا همراهی می‌کند و یا به تیم ملی جوانان می‌پیوندد گفت: الان بحث دو تیم ملی مطرح است. استقلال نماینده ایران در آسیاست و ۳۰ میلیون هوادار این تیم را پیگیری می‌کنند. مسابقه‌های جوانان جهان هم بسیار اهمیت دارد. اگر هدف ما رشد نورافکن است او در استقللا هم پیشرفت می‌کند چرا که در بالاترین سطح آسیا بازی می‌کند. فعلا نورافکن ما را همراهی می‌کند.

او درباره اینکه آیا جپارف بازیکن استقلال است یا نه گفت: من فقط درباره بازی فرداست و تمرکزمان روی بازی با سپاهان است. بعد از ساعت ۲۰:۳۰ جپارف بازیکن استقلال است.

علیرضا منصوریان درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد درخواست تسویه حساب کرده‌اند گفت: به هیچ وجه بازیکنان ما درخواست تسویه حساب نداده‌اند. قطع به یقین باشگاه با آنها تسویه حساب می‌کند و قراردادشان هم تمدید می‌شود. این یک نقطه عطف است که برای اولین بار گروه کاری ما ۸۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌ است. قرارداد کسانی که کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان دارند کاملا پرداخت شده که به مدیرعامل عزیزمان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازیکنان هیچ شرطی برای تمدید قرارداد نگذاشته‌اند.

سرمربی استقلال همچنین درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم داریم، امید ابراهیمی شرایط بازی را دارد اما مراقب او هستیم. او فرمانده خط هافبک تیم ماست. ولی نمی‌دانیم به بازی فردا می‌رسد یا نه. در واقع ما به بازی با التعاون و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم و تا آستانه بازی فردا صبر می‌کنیم. مجید حسینی هم از ناحیه دو قلوی زانو گرفتگی دارد. اعتقاد کاملی به کادر پزشکی و دکتر نوروزی داریم و می‌دانیم که آن‌ها می‌توانند بازیکنان را آماده کنند. البته باید ببینیم بازی کردن آن‌ها به قیمت از دست رفتن بازی‌های آینده است یا نه.

کد خبر 368894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha