همشهری آنلاین: نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در مناظره دوم اگر کسی قاعده مناظره را به هم بزند، مقابله می‌کنم.

میرسلیم

به گزارش مهر، سید مصطفی میرسلیم امروز چهارشنبه  13 ارديبهشت، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در پاسخ سوالی در خصوص انصراف سه کاندیدای اصولگرا به نفع یکدیگر گفت: ما همدیگر را تقویت می‌کنیم اما معنی سیاسی آن این نیست که به نفع همدیگر کنار برویم زیرا معلوم نیست انصراف هر کدام از ما به نفع رقیب است یا ضرر وی.

میرسلیم ادامه داد: به عنوان یک فعال سیاسی و بر اساس محاسبات چند ساله‌ام می‌گویم که هر شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری تا آخر می‌مانند و درست نیز همین است و انتخاب نهایی با مردم است.

وی اظهار داشت: در مناظره دوم اگر کسی قاعده مناظره را بر هم بزند قطعا مقابله خواهم کرد، بجای این کارها بگویید برای دردهای مردم چه می‌کنید.

وی افزود: در مناظره اول من طبق قاعده مناظره عمل کردم اما به یک باره موج انحرافی ایجاد شد و همه به جان یکدیگر افتادند، اگر قاعده مناظره را پذیرفتید باید طبق آن عمل کنید و اگر این مسائل در مناظره دوم تکرار شود قطعا برخورد خواهم کرد.

میرسلیم گفت: تدبیر مناسب و عمل کردن به تدبیر مهم است و چرا در سال‌های گذشته ۴۵ طرح ملی از طرف مجلس تصویب شد اما در دولت یازدهم این طرح‌ها متوقف شدند.

نامزد ریاست جمهوری همچنین اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به تورم توجه کرد و رکود را رها کرد.

میرسلیم عملگرایی و صداقت به مردم را علاج کار دانست و گفت: تحقیق و پژوهش سرلوحه دولت بنده است.

کد خبر 368899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha