پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: لوسیانو ادینیو در واپسین ثانیه‌های دیدار با نفت تهران گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند تا وداعی با شکوه داشته باشد.

تراکتور سازی

به گزارش ورزش‌سه، تراکتورسازی در روزی که امیدوار بود با عدم پیروزی استقلال و برد خودش مقابل نفت تهران به نایب قهرمانی لیگ برتر برسد اما این اتفاق رخ نداد. شاگردان امیر قلعه نویی توانستند در این بازی نمایش خوبی داشته باشند و در ثانیه های پایانی نیز به گل برتری و 3امتیاز رسیدند اما این پیروزی هم باعث نایب قهرمانی تراکتور نشد.

ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی(74- لوسیانو ادینیو)، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم(80- محمدرضا مهدی زاده)، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و مهدی شریفی(64- فرزاد حاتمی).
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب نفت تهران:
شهاب عادلی، رضا علیاری، محمد دانشگر، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی(69- امیرارسلان مطهری)، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباززاده، ایمان مبعلی(73-آندرانیک تیموریان) و فرید محمدی زاده.


شرح بازی:
تیم نفت تهران بازی را بهتر شروع کرد اما بعد از گذشت چند دقیقه تراکتوری ها که به برد نیاز داشتند، سوار بر بازی شدند و برای گلزنی تلاش کردند. تراکتورسازی در نیمه اول موقعیت های زیادی را به دست آورد اما آنها را با بی دقتی از دست داد و نتوانست به موفقیت برسد. در سوی مقابل نفت تهران نیز چشم به ضدحملات داشت که یکی دو بار نیز خطرناک ظاهر شد اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم امیر قلعه نویی همه عناصر هجومی اش مانند فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو را به زمین فرستاد. با پرتعداد شدن بازیکنان هجومی تراکتورسازی این تیم حملات بیشتری از عمق دفاع نفت انجام داد. نفتی ها نیز چشم به سانتر از جناحین دوختند که راه به جایی نبردند. در نهایت روی یکی از فرار های بازیکنان تراکتورسازی، گل برتری برای این تیم رقم خورد و شاگردان قلعه نویی فصل را با موفقیت به پایان بردند.

شرح گل:
یک بر صفر تراکتورسازی(لوسیانو ادینیو): در چهارمین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم و در حالی که همگان منتظر سوت پایان مسابقه بودند، لوسیانو ادینیو موفق شد روی ارسال از جناح راست با ضربه سر گل برتری را به ثمر برساند و باعث شود تراکتور لیگ را با برد به پایان ببرد.

بهترین بازیکن زمین(لوسیانو ادینیو)
لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی در روزی که از هواداران تبریزی خداحافظی کرد، توانست در نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شود و گل برتری تراکتورسازی را نیز به ثمر برساند. با حضور ادینیو در زمین مسابقه زور خط حمله تراکتورسازی بیشتر شد و در حملات نقش زیادی داشت.

کد خبر 368961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha